Gjest ikke signatur Skrevet 27. april 2003 Skrevet 27. april 2003 Her på DOL heter sønnen "poden" og mannen "gubben".. Har lagt merke til at folk bruker bl.a. disse ordene. Ville bare nevne det.. 0 Siter
Aishana Skrevet 27. april 2003 Skrevet 27. april 2003 Hah! Jeg skjønte hva det ville stå i innlegget ditt før jeg leste det...for jeg har også lagt merke til det. Syns forøvrig det er dårlige "klengenavn", håper noen sparker meg i tryne hvis jeg noen gang kaller mannen min for "gubben". Skrekk og gru! 0 Siter
Gjest ikke signatur Skrevet 27. april 2003 Skrevet 27. april 2003 Hah! Jeg skjønte hva det ville stå i innlegget ditt før jeg leste det...for jeg har også lagt merke til det. Syns forøvrig det er dårlige "klengenavn", håper noen sparker meg i tryne hvis jeg noen gang kaller mannen min for "gubben". Skrekk og gru! 0 Siter
Prozak Skrevet 27. april 2003 Skrevet 27. april 2003 Du sprer hat og løgn, og forsøker å lage en konflikt ut av ingenting. Dessuten, slutt og diskuter personen Poden og Gubben - diskuter sak og ikke person! :-) "..................." 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.