musikeren Skrevet 27. april 2003 Skrevet 27. april 2003 Det snør ute?! Det nekter jeg å godta!!! 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 27. april 2003 Skrevet 27. april 2003 Her klasker det ned svære blaute filler, og det ligger 5 cm på bakken av blaut sørpe. En lidelse bare å hente avisen. for et par dager siden steika sola. 0 Siter
musikeren Skrevet 27. april 2003 Forfatter Skrevet 27. april 2003 Hjalp det? Ja. Nå har det begynt å regne istedet. 0 Siter
Gjest ikke undertegnet Skrevet 27. april 2003 Skrevet 27. april 2003 Ja. Nå har det begynt å regne istedet. Ja, der kan du se! En komme langt med en sterk vilje.... 0 Siter
Dorthe Skrevet 27. april 2003 Skrevet 27. april 2003 Jerg har mer enn nok med at det plasker ned. Hadde det begynt å snø, hadde jeg lagt meg under dyna og grini. 0 Siter
musikeren Skrevet 27. april 2003 Forfatter Skrevet 27. april 2003 Jerg har mer enn nok med at det plasker ned. Hadde det begynt å snø, hadde jeg lagt meg under dyna og grini. Jah, akkurat! Og hva trur du jeg gjorde?! 0 Siter
musikeren Skrevet 27. april 2003 Forfatter Skrevet 27. april 2003 Ja, der kan du se! En komme langt med en sterk vilje.... Og med de rette forbindelser. 0 Siter
Gjest finnmarking Skrevet 27. april 2003 Skrevet 27. april 2003 Æ sei nu som ho bæstemor.... blir det varmere nu så fløtt æ sørover!!! 0 Siter
Gjest ikke undertegnet Skrevet 27. april 2003 Skrevet 27. april 2003 Og med de rette forbindelser. Du, jeg hater mandager! Gjør du det? I så fall, kanskje du kunne påta deg å gjøre noe med det. Kontakte de forbindelsene dine eller noe, slik at søndagen blir forlenget helt til tirsdag feks. På forhånd takk! 0 Siter
Dorthe Skrevet 27. april 2003 Skrevet 27. april 2003 Jah, akkurat! Og hva trur du jeg gjorde?! La deg til å sove noen timer til ). Utrolig kjipt vær i dag. Jeg tror jeg er blitt værsyk, blir deppa av å se ut av vinduet så jeg har dratt for gardinene. 0 Siter
Zirine Skrevet 27. april 2003 Skrevet 27. april 2003 Æ sei nu som ho bæstemor.... blir det varmere nu så fløtt æ sørover!!! Eller finnmarkingen til selgeren: "Hagemøbla?? æ treng nu vel faen ikke hagemøbla - æ bærre sætt mæ på sparken" 0 Siter
musikeren Skrevet 27. april 2003 Forfatter Skrevet 27. april 2003 Du, jeg hater mandager! Gjør du det? I så fall, kanskje du kunne påta deg å gjøre noe med det. Kontakte de forbindelsene dine eller noe, slik at søndagen blir forlenget helt til tirsdag feks. På forhånd takk! Jeg skal se hva jeg får til. 0 Siter
Gjest ikke undertegnet Skrevet 27. april 2003 Skrevet 27. april 2003 Jeg skal se hva jeg får til. Takk! Venter i spenning. (Forventningen begynner å krible i magen.) Da skal jeg .... Nei, får vente og se! 0 Siter
Gjest finnmarking Skrevet 27. april 2003 Skrevet 27. april 2003 Eller finnmarkingen til selgeren: "Hagemøbla?? æ treng nu vel faen ikke hagemøbla - æ bærre sætt mæ på sparken" Og om høsten: Tænk nu e høsten hær, og vi har ingen sommer hatt. (man må da prøve å snakke sivilisert skjønner du!) Ka fan ska vi med sommerhatt nu når høsten e her? 0 Siter
Zirine Skrevet 27. april 2003 Skrevet 27. april 2003 Og om høsten: Tænk nu e høsten hær, og vi har ingen sommer hatt. (man må da prøve å snakke sivilisert skjønner du!) Ka fan ska vi med sommerhatt nu når høsten e her? Ja - hehe - eller no helt annet .... "Bor du i sentrum eller i huset attme?" eller "æ har 3 onga. 2 me kjærringa, og 1 privat" 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.