Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 85
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• SierDuDet

40

• Zelig

14

• tigertrollet

10

• Dorthe

8

Mest aktive i denne tråden

tigertrollet

Jeg har shoppa med kjerringer før og aldri igjen.

Da er ikke prosjektet over på 10 minutter, for å si det sånn!

Dessuten ender man alltid opp med mye mer enn det man skal ha! :)

*gapskratter*

Du har ikke vært med meg, kjekkas. Jeg er en racer på butikkhyllescanning -står i døra og scanner hyllene for aktuelle plagg. Effektivt.

Jeg er min brors kleskonsulent. Da ender han riktignok opp med litt flere plagg enn han hadde tenkt til, men guuud så stilig han blir. *flirer* Ellers så ender han bare opp med en genser i fire forskjellige farger. Han hater shopping -det skal sies:-)

tigertrollet

Jeg har shoppa med kjerringer før og aldri igjen.

Da er ikke prosjektet over på 10 minutter, for å si det sånn!

Dessuten ender man alltid opp med mye mer enn det man skal ha! :)

Og du.....glidelås! :-)

Annonse

*gapskratter*

Du har ikke vært med meg, kjekkas. Jeg er en racer på butikkhyllescanning -står i døra og scanner hyllene for aktuelle plagg. Effektivt.

Jeg er min brors kleskonsulent. Da ender han riktignok opp med litt flere plagg enn han hadde tenkt til, men guuud så stilig han blir. *flirer* Ellers så ender han bare opp med en genser i fire forskjellige farger. Han hater shopping -det skal sies:-)

"Ellers så ender han bare opp med en genser i fire forskjellige farger. Han hater shopping -det skal sies:-)"

Han høres ut som meg! Når jeg i januar var ute for å shoppe bursdagsgave til brodern så så jeg en fin genser som var satt ned til 100 kroner. Den passet og jeg klinte da til med 3 stk i forskjellige farger :)

Effektivt! :)

Det var morsommere nå sist gang enn det har vært tidligere, men det var fordi det gikk på 10 minutter :)

Det er verre når jeg ikke finner ting!

Det var pga hun derre snertne snella som lurte deg for 1800 kr, det - ikke pga at det tok så kort tid. Gå tilbake og spør om hun selger skinnjakker, også! Eller om hun kan hjelpe deg å shoppe ei jakke i en annen butikk...

Æææææææææææææææææææææ....

Annonse

Det var pga hun derre snertne snella som lurte deg for 1800 kr, det - ikke pga at det tok så kort tid. Gå tilbake og spør om hun selger skinnjakker, også! Eller om hun kan hjelpe deg å shoppe ei jakke i en annen butikk...

Æææææææææææææææææææææ....

Næææææææææ... tror ikke det.

Det var heller det faktum at jakka mi nå har begynt å revne diverse steder.

Men den har jo holdt siden 94 eller noe sånt, så jeg burde vel strengt tatt ikke forvente at den skal vare stort lenger.

Tanya1365380060

Syns disse skinnjakkene er kule jeg, i både fasong, snitt og farge.

http://www.jungelfotografen.com/_php_bilder_/Vors%20hos%20Jeppe/pages/DSC02454.htm

Liker den knappen øverst i halsen og at den er litt kort. Men den er kanskje litt for "vill" for deg eller..? :)

Syns disse skinnjakkene er kule jeg, i både fasong, snitt og farge.

http://www.jungelfotografen.com/_php_bilder_/Vors%20hos%20Jeppe/pages/DSC02454.htm

Liker den knappen øverst i halsen og at den er litt kort. Men den er kanskje litt for "vill" for deg eller..? :)

Jeg vet ikke om jeg vil si at det der var for "vilt" for meg, men jeg tror kanskje jeg vil si at det så for "ungt" ut for meg.

De gutta med deres antrekk så ut som en fin blanding av feminine vestkantsosser som vil være litt tøffe, og village people.

Så det der var nok ikke noe for meg!

Litt stil må man tross alt ha! :)

tigertrollet

Seriøst? Jeg er mer knappemenneske, jeg. Er glidelås kulest?

Er jeg ikke alltid seriøs, oppriktig og velformulert? *grmf*

Glidelås eller/og knapper kommer ann på jakka det:) Men en røff jakke kan godt være kort og kun ha glidelås. Som vi sier i Tromsø: TØFFT! *s*

Det viktigste er at den sitter godt -den må ikke henge på deg, men vise musklene;-)

Tanya1365380060

Jeg vet ikke om jeg vil si at det der var for "vilt" for meg, men jeg tror kanskje jeg vil si at det så for "ungt" ut for meg.

De gutta med deres antrekk så ut som en fin blanding av feminine vestkantsosser som vil være litt tøffe, og village people.

Så det der var nok ikke noe for meg!

Litt stil må man tross alt ha! :)

Hehe, syns de har fin stil jeg :) Litt røff.

Men hver sin smak! Men syns du ikke selve jakken, se bort ifra farge og mønster, var fin? Med den knappedetaljen i halsen i stedet for f.eks en slags krage eller ingenting..

tigertrollet

"Ellers så ender han bare opp med en genser i fire forskjellige farger. Han hater shopping -det skal sies:-)"

Han høres ut som meg! Når jeg i januar var ute for å shoppe bursdagsgave til brodern så så jeg en fin genser som var satt ned til 100 kroner. Den passet og jeg klinte da til med 3 stk i forskjellige farger :)

Effektivt! :)

Ja, da er dere nok av samme kaliber! *ler godt*

Er jeg ikke alltid seriøs, oppriktig og velformulert? *grmf*

Glidelås eller/og knapper kommer ann på jakka det:) Men en røff jakke kan godt være kort og kun ha glidelås. Som vi sier i Tromsø: TØFFT! *s*

Det viktigste er at den sitter godt -den må ikke henge på deg, men vise musklene;-)

Den jeg har nå henger jo en del, så jeg har tenkt til å gå for en noe kortere modell, ja.

Jeg får spørre noen av kjærringene på Leather Man. De har sikkert kontroll. Men jeg må passe på ikke å blakke meg. Får tross alt være grenser for shopping denne måneden :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...