Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hehe, syns de har fin stil jeg :) Litt røff.

Men hver sin smak! Men syns du ikke selve jakken, se bort ifra farge og mønster, var fin? Med den knappedetaljen i halsen i stedet for f.eks en slags krage eller ingenting..

Næææ... er litt usikker på om jeg likte det der. Syntes den jakka ble litt for utpreget harry...

Men det er veldig hyggelig at du fant fram noen bilder til meg, for jeg har prøvd å søke på nettet men klarer ikke å finne en dritt! Har du flere så er det bare å komme med dem! :)

Fortsetter under...

• Svar 85
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• SierDuDet

40

• Zelig

14

• tigertrollet

10

• Dorthe

8

Mest aktive i denne tråden

Ja, da er dere nok av samme kaliber! *ler godt*

Jeg er svært usikker på om det der var et kompliment eller ikke, dog liker du sikkert brodern din litt så jeg får tolke det som om det var det. I det minste late som :)

Tanya1365380060

Næææ... er litt usikker på om jeg likte det der. Syntes den jakka ble litt for utpreget harry...

Men det er veldig hyggelig at du fant fram noen bilder til meg, for jeg har prøvd å søke på nettet men klarer ikke å finne en dritt! Har du flere så er det bare å komme med dem! :)

Den er harry på en kul måte syns jeg! :)

Mer harry med en plain svart skinnjakke, det har en tendens til å se blodharry ut..er ikke såå glad i skinnjakker at det gjør noe egentlig.

Men syns du skal gå for en brun en hvis du skal ha en ny jeg, det er som oftest finest syns jeg da :)

Skal si ifra hvis jeg finner flere bilder jeg!

Den er harry på en kul måte syns jeg! :)

Mer harry med en plain svart skinnjakke, det har en tendens til å se blodharry ut..er ikke såå glad i skinnjakker at det gjør noe egentlig.

Men syns du skal gå for en brun en hvis du skal ha en ny jeg, det er som oftest finest syns jeg da :)

Skal si ifra hvis jeg finner flere bilder jeg!

Jeg synes svart er nøytralt, og så langt i fra harry man kan komme.

Men jeg har noe i mot klær med reklameting og masse uønskede farger, så det var vel derfor jeg syntes den jakka der sugde.

Skal jeg gå med reklame på meg så skal jeg tross alt ha betalt for det! :)

Ja, det er litt trist. Her snakker vi tross alt virkelig om et plagg som har fulgt meg lenger enn noen andre plagg jeg kan huske.

Fin var den også. Dvs, er, den er jo ikke helt død enda, men...

Jeg får prøve litt forskjellig. Det er tross alt så mye rart man får tak i for tiden, men det blir i hvert fall brunt eller svart.

Hva er merket på jakken da? Siden det er en du liker så godt, så kan det hende produsenten har nye modeller i dag som faller like godt i smak?

Jeg synes du skal gå for en svært klassisk look, som ikke er for tidpreget og "in" akkurat nå på begynnelsen av år totusen. En slags blazer-snitt, uten for mye fiksfakseri.

Når det er sagt, så har jeg sett vanvittig mye bra av skinnjakker fra Aleksander! De selges av og til fra forretninger rundt om på kjøpesentere, men de har også en egen forretning på Karl Johan.

Hva er merket på jakken da? Siden det er en du liker så godt, så kan det hende produsenten har nye modeller i dag som faller like godt i smak?

Jeg synes du skal gå for en svært klassisk look, som ikke er for tidpreget og "in" akkurat nå på begynnelsen av år totusen. En slags blazer-snitt, uten for mye fiksfakseri.

Når det er sagt, så har jeg sett vanvittig mye bra av skinnjakker fra Aleksander! De selges av og til fra forretninger rundt om på kjøpesentere, men de har også en egen forretning på Karl Johan.

Jeg skal ta meg en tur til storsenteret å sjekke en dag. Leather Man der har vel de fleste merker.

Jeg husker ikke merket på jakka, men det står selvsagt på den. Dog er det ikke så nøye at den er akkurat som den, for denne jakka er ikke på noen måte perfekt. Jeg er bare så veldig glad i den likevel. Akkurat som man sikkert blir i en litt umoderne hund :)

Annonse

tigertrollet

Jeg er svært usikker på om det der var et kompliment eller ikke, dog liker du sikkert brodern din litt så jeg får tolke det som om det var det. I det minste late som :)

Jo, det kan tolkes positivt. Jeg liker broren min temmelig godt, samt alle hans pussige omgåelsepåfunn for å slippe å gå i en butikk.. *s*

Jo, det kan tolkes positivt. Jeg liker broren min temmelig godt, samt alle hans pussige omgåelsepåfunn for å slippe å gå i en butikk.. *s*

Hehe, kjenner til å kjøre noen triks for å unngå å gå inn i en butikk, ja.

Derfor trives jeg best med å shoppe alene. Det går raskere, man blir ikke nødvendigvis fullstendig blakk, man bruker ikke en halv dag som man egentlig kunne brukt til konstruktive ting som f.eks. øldrikking, og man kan være så heldig å ende opp med noen jævla gode DVD filmer i stedet for klær! :)

tigertrollet

Hehe, kjenner til å kjøre noen triks for å unngå å gå inn i en butikk, ja.

Derfor trives jeg best med å shoppe alene. Det går raskere, man blir ikke nødvendigvis fullstendig blakk, man bruker ikke en halv dag som man egentlig kunne brukt til konstruktive ting som f.eks. øldrikking, og man kan være så heldig å ende opp med noen jævla gode DVD filmer i stedet for klær! :)

Duuuuh, altså..*stønn* Det går ann å prioritere klær foran DVD-filmer _innimellom_ vettu.

Blakke deg? Du klarte jo fint å bruke penger forrige gangen med den buksa -og det heeelt alene, hehe. Du klarer ikke blakke deg på klær, når du handler to ganger i året:-)

Duuuuh, altså..*stønn* Det går ann å prioritere klær foran DVD-filmer _innimellom_ vettu.

Blakke deg? Du klarte jo fint å bruke penger forrige gangen med den buksa -og det heeelt alene, hehe. Du klarer ikke blakke deg på klær, når du handler to ganger i året:-)

Tja... Det var faktisk nesten så jeg ble blakk etter buksa jeg kjøpte sist, for ikke å snakke om solbrillene forleden.

Men jeg klarer meg fram til lønning! Jobber jo så mye at jeg ikke rekker å bruke stort! :)

Hmmm og når jeg ikke jobber så sover jeg... Ja, og drikker bittelitt. Og trener. Men nå sklir jeg ut.

Ja, jeg må kjøpe meg en jakke. Skal sjekke trøkket muligens til tirsdag.

Hvor mye tror du en skinnjakke koster? Sånn cirkus? Husker ikke, jeg...

tigertrollet

Tja... Det var faktisk nesten så jeg ble blakk etter buksa jeg kjøpte sist, for ikke å snakke om solbrillene forleden.

Men jeg klarer meg fram til lønning! Jobber jo så mye at jeg ikke rekker å bruke stort! :)

Hmmm og når jeg ikke jobber så sover jeg... Ja, og drikker bittelitt. Og trener. Men nå sklir jeg ut.

Ja, jeg må kjøpe meg en jakke. Skal sjekke trøkket muligens til tirsdag.

Hvor mye tror du en skinnjakke koster? Sånn cirkus? Husker ikke, jeg...

Mellom 1500 og 3000 kanskje? Det kommer nok ann på. Men Leather Man har fornuftige priser ettersom jeg kan huske:)

Mellom 1500 og 3000 kanskje? Det kommer nok ann på. Men Leather Man har fornuftige priser ettersom jeg kan huske:)

Jeg går ikke over 1500, tror jeg. Jeg prøver meg med det som en grense i første omgang, og også jeg mener å huske at Leatherman har mye gode priser!

tigertrollet

Jeg går ikke over 1500, tror jeg. Jeg prøver meg med det som en grense i første omgang, og også jeg mener å huske at Leatherman har mye gode priser!

Jo, det kan nok stemme. Jeg husker som sagt ikke helt. Lenge siden jeg var der, så jeg vet heller ikke hva de har forsåvidt. Du får deponere og så fortelle her hvordan den er for godkjenning først:-P

Annonse

Jo, det kan nok stemme. Jeg husker som sagt ikke helt. Lenge siden jeg var der, så jeg vet heller ikke hva de har forsåvidt. Du får deponere og så fortelle her hvordan den er for godkjenning først:-P

Jeg får prøve på det :)

Tanya1365380060

Jeg synes svart er nøytralt, og så langt i fra harry man kan komme.

Men jeg har noe i mot klær med reklameting og masse uønskede farger, så det var vel derfor jeg syntes den jakka der sugde.

Skal jeg gå med reklame på meg så skal jeg tross alt ha betalt for det! :)

Hva syns du om denne da? Ser ikke så mye av den, men fargen var ihvertfall fin vel? :)

http://members.tripod.com/doda34/MS_PI/040603/page56.htm

Hva syns du om denne da? Ser ikke så mye av den, men fargen var ihvertfall fin vel? :)

Grusomt. Ser jo ut som en dressjakke. Er det ikke det?

Du får finne deg en som min - 3 lags (eller var det 5-lags) oksehud.

Ikke en spesielt pen jakke egentlig; men slitesterk til tusen.

Og så tung at ingen ved sine fulle fem vil tenke på å stjele den ;-)

Hehe, kanskje jeg får gå for en sånn en :)

Åja... den med Texas på? Tja... kanskje hvis ikke disse bokstavene hadde preget jakka.

Jeg skal sjekke litt på Leather Man i morgen. Kanskje jeg finner noe kult :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...