Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Åja... den med Texas på? Tja... kanskje hvis ikke disse bokstavene hadde preget jakka.

Jeg skal sjekke litt på Leather Man i morgen. Kanskje jeg finner noe kult :)

Når du først er ute og shopper må du shoppe mer. Du er snart verdig til en shop-o-holiktittel :o)

Fortsetter under...

• Svar 85
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• SierDuDet

40

• Zelig

14

• tigertrollet

10

• Dorthe

8

Mest aktive i denne tråden

Når du først er ute og shopper må du shoppe mer. Du er snart verdig til en shop-o-holiktittel :o)

Denne gangen strekker ikke lommeboka til i forhold til å kjøpe mer enn en jakke, så dette blir min siste shoppingtur på jævla lenge!

Denne gangen strekker ikke lommeboka til i forhold til å kjøpe mer enn en jakke, så dette blir min siste shoppingtur på jævla lenge!

Du har virkelig slått til i det siste. Du har handlet mye mer enn meg :o)

Du har virkelig slått til i det siste. Du har handlet mye mer enn meg :o)

Jeg har bare handlet 1 bukse, 1 skjorte og et par solbriller.

I januar kjøpte jeg 3 stk like gensere (i forskjellige farger) som spontankjøp da de var jævla billige (300 for alle 3, mot normalpris nesten 500 per stykk), og dette er vel også alt jeg har shoppet de siste 2 årene.

Så så ille er det vel ikke.

Jeg har bare handlet 1 bukse, 1 skjorte og et par solbriller.

I januar kjøpte jeg 3 stk like gensere (i forskjellige farger) som spontankjøp da de var jævla billige (300 for alle 3, mot normalpris nesten 500 per stykk), og dette er vel også alt jeg har shoppet de siste 2 årene.

Så så ille er det vel ikke.

Jeg har handlet to bukser, en jakke og noen topperm siden januar. Jeg har nemlig en rå butikk her hvor de har de råeste toppene til mellom 150-300 kr. Jeg går forbi hver dag og da er det ikke lett å motstå fristelsen.

Tanya1365380060

Åja... den med Texas på? Tja... kanskje hvis ikke disse bokstavene hadde preget jakka.

Jeg skal sjekke litt på Leather Man i morgen. Kanskje jeg finner noe kult :)

Får håpe du finner en verdig erstatter til go`jakken da :)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...