Gå til innhold

Drikkeflasker rene gifttønna, avgir skadelige stoffer

Anbefalte innlegg

Ulv I Faarikaal

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=57050

Jeg har alltid visst det og bruker ikke slike, bare rustfritt stål. Men at det var så mange er rart.

Bruk aldri plastbolle i microovn hvis bolla ikke er ment for mikro. Varmt fett vil løse ut svært mye skadelige stoffer i maten.

Fortsetter under...

Alt er farlig. Det er vel ikke mange årene siden undersøkelser viste at leverposten og melk kunne forårsake kreft.

Selv gidder jeg ikke å betale en 50 lapp for en sånn flaske når man får en like flott flaske, med sånn spesialkork-ting, når man kjøper en halvliter Imsdal.

Annonse

Er det INGEN som leste den siste linjeni artikkelen da?

'I følge helsetilsynet er ingen av funnene i undersøkelsen helseskadelige mengder'

(fritt gjenfortalt)

Jo, jeg. Tre minutter før deg la jeg inn innlegg om det samme sitatet.

(2003.04.27 21:46)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...