Gå til innhold

Sykdom og venner/bekjente

Anbefalte innlegg

Gjest ikke navngitt

Jeg har fått en alvorlig kronisk sykdom.Nå er ikke jeg en person som liker å utlevere meg for mye, heller ikke om dette.

Men familie og nærmeste venner vet det selvsagt det meste og er til stor støtte for meg.Og de forstår når jeg vil prate om dette, og når jeg ikke er innstilt på det.

Men så opplever jeg at jeg møter noen som ikke har førstehåndsinformasjon, og så kan de gi seg til å grave og spørre.

Kanskje de mener det godt, kanskje de ikke riktig vet hvordan de skal håndtere dette.

Jeg kan vel til en viss grad forstå det, men, men jeg blir faktisk ganske lei meg.

En bønn til dere som har venner/bekjente som har blitt syke,la den syke føre utviklingen i sykdomspraten.

Kom gjerne på besøk,be meg med på teater, kino osv- kanskje jeg ville satt mest pris på det.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/102590-sykdom-og-vennerbekjente/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest også kronisk syk

Å, jeg kjenner så veldig godt igjen det du skriver. *sukk* At ikke folk bare kan slutte med det der. Det er en av grunnene til at jeg ikke er på jobb for tiden, jeg klarer bare ikke å måtte forklare og forsvare meg og ikke minst høre alle de "gode" rådene folk har.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...