Gå til innhold

Telefonselskapets ansvar - mobil


Anbefalte innlegg

Gjest telefonica

Jeg skal skifte telefonselskap. Det "gamle" sier nå at de har oppløst operatørlåsen, men når jeg setter inn et nytt sim-kort får jeg beskjed om å "sette inn korrekt kort".

Når jeg opplyser det gamle teleselskapet om dette ber de meg ta kontakt med apparatforhandler eller leverandøren.

Er det ikke deres ansvar å ordne opp?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/102594-telefonselskapets-ansvar-mobil/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...