Gå til innhold

mens, angst og dep.


Gjest Meez

Anbefalte innlegg

Er en jente på 18 år.

Er det vanlig at menstruasjonen uteblir når man sliter med angst og depresjoner ? jeg skulle hatt mensen nå men den er meget sen.. og hele kroppen min føles som om jeg har den, men det har jeg ikke. Sliter med angst og depresjoner, og har hatt en "liten" nedtur i det siste (den perioden da jeg skulle fått mensen), vært en del stressa. Er dette grunnen til at den har uteblitt ? og hvorfor føles det som om jeg har mensen når jeg ikke har den ? og kommer den til å komme denne gangen eller skal jeg bare prise meg lykkelig for at jeg slapp en gang.. jeg kan ikke fordra menstruasjonen. Og den kommer alltid (!!) når den ikke skal.. men det er no en annen ting som ikke var helt vesentlig her *S*

På forhånd, takk for svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Jan Petter Høeg, Allmenpraktiserende Leg

Kjære -Meez. Det er ikke uvanlig at menstruasjonen utblir

under psykisk stress,men hvis dette vedvarer over flere sykluser bør du rådføre deg med legen din for en sikker vurdering,også mtp.graviditet hvis det er mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...