Gå til innhold

underlivsplager


Gjest blod

Anbefalte innlegg

Min første menstruasjon fikk jeg først da jeg var 16 ( så sent;trolig på grunn av tidl.langvarig underernæring pga. anorexi)I det første halvåret tror jeg den var regelmessig ; men deretter ble den og fremdeles er, fullstendig uforutsigbar. Jeg har gitt opp å prøve å kartlegge noe mønster når det gjelder tidspunkt, varighet og mengde. Men i alle fall: blødningene er som oftest flere enn normalt, iblant svært store( har et par ganger gjort et laken gjennomvått av blod i størrelse A-2), iblant bare dråper..mellom mer "normale" blødn., iblant med svarte "geleklumper". I tilleg har jeg hatt div. andre plager slik som vond lukt, brunlig slim, kløe (tidvis masse slim, blankt) gulakitg utflod, titals klumper og knuter som kommer og går. For 2-3 år siden var jeg hos gynekolog pga. utfloden og kløa. Den gang var jeg jomfru og gynekologen fikk naturligvis ikke undersøkt skikkelig. Jeg Fikk "canesten" i hånda og en ansiktsmaske mot klumpene. Disse hjalp meg ikke. GYnekologen heller ikke. Jeg lurer nå på om jeg bør gjøre noe med disse plagene m. tanke på at det kan være noe farlig; kan det det? Er det f.eks. "dumt" å la menstruasjonen forbli uregelmessig ? Og hva kan grunnen være til at den er det? Hva med brunlig og slim med blod mellom "normale" blødn.?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Jan Petter Høeg, Allmenpraktiserende Leg

Kjære -blod. Du kan ha en underliggende infeksjon, og spiseforstyrrelser kan også gi endret mens.Jeg anbefaler at du nå etter 2-3 år er gått,rådfører

deg med legen din igjen,og får gjort en ny gynekologisk undersøkelse.Du bør også fortelle om spiseforstyrrelsene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...