Gå til innhold

FU - Hvor poetisk er du når du er forelsket i selve livet?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Godt du ikke er det da :-)

Kjæreste PunkyB, du skulle bare visst hvor meget mitt hjerte banker om dagen.

Som en damphammer banker det i mitt bryst og truer med å sprenge seg ut i det fri i ren betatthet over en herværende kvinnes skjønnhet...

Som en damphammer banker det i mitt bryst og truer med å sprenge seg ut i det fri i ren betatthet over en herværende kvinnes skjønnhet...

Jeg tenkte selvfølgelig på cona jeg da - med alle oss andre er det jo selvfølgelig noe annet

*lysfonteneaspirant*

Annonse

Jeg tenkte selvfølgelig på cona jeg da - med alle oss andre er det jo selvfølgelig noe annet

*lysfonteneaspirant*

Hva er det du insinuerer? Jeg jeg ikke skulle være verliebt i min viv? Jeg kysser marken hun setter sin velpleide fot på, slikker smulene av hennes hånd og betaler gladelig regningen for hennes investeringer i sitt perfekte ytre..

"Som en damphammer banker det i mitt bryst og truer med å sprenge seg ut i det fri i ren betatthet over en herværende kvinnes skjønnhet..."

Jeg forstår at bildene jeg la ut til deg gjorde susen :)

Jeg skrev sinnsykt mange dikt da jeg gikk i 1. videregående.

Kan ikke si jeg var videre forelsket i livet. Var ulykkelig forelsket i den kjekkeste gutten i klassen og senere i en kjekkas på bussen som gikk på Høyskolen.

Ellers skrev jeg vannvittig mange "dikt" da jeg var manisk. Ikke alt var like forståelig.. Skrev blant annet et brev til Erlend Loe, og analyserte et matblad ved å ringe rundt ekspressive ord.

Annonse

Norge har for få Ari-er. Det er flott at enkelte ikke er redd for å hente fram de store vendinger istedet for å stå der å knote og skrape på sedvanlig norsk nisseluevis eller være sååå kul og ironisk (slik nesten alle latterlig nok er).

Jeg har heldigvis opplevd å sveve av lykke mer enn en gang - og gitt uttrykk for det uten at jeg vil dele det med Dol.

Var jeg skikkelig ironisk nå?

Norge har for få Ari-er. Det er flott at enkelte ikke er redd for å hente fram de store vendinger istedet for å stå der å knote og skrape på sedvanlig norsk nisseluevis eller være sååå kul og ironisk (slik nesten alle latterlig nok er).

Jeg har heldigvis opplevd å sveve av lykke mer enn en gang - og gitt uttrykk for det uten at jeg vil dele det med Dol.

Var jeg skikkelig ironisk nå?

neida - jeg skjønte den! - Tror det er LURT å ikke dele ALT med seg på nettet! :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...