Gjest smart-kille Skrevet 5. mai 2003 Skrevet 5. mai 2003 Må jeg svare i begge innleggene dine? I så fall gidder jeg ikke svare i det heletatt. 0 Siter
Reg@l Skrevet 5. mai 2003 Skrevet 5. mai 2003 Det meste jeg har vunnet i pengespill er 800 kroner på båten til Strömstad... Når jeg en skjelden gang vinner i lotto er det som oftest en 50 lapp. Aldri over 235 kroner hvertfall Kjenner faktisk endel som har vunnet toppgevinsten. Uspiselige var de fleste på forhånd, og det ble ikke bedre. Så min konklusjon er at jeg ikke bør vinne :-) 0 Siter
Biffalo Skrevet 5. mai 2003 Skrevet 5. mai 2003 40000 for et par år siden. Ble brukt på hytta. Og kanskje 20 ganger fra 500 kroner og nedover. Tipper for ca 100 i uka, så uten "storpremien" hadde det nok vært underskudd. 0 Siter
Kizza1365380506 Skrevet 5. mai 2003 Skrevet 5. mai 2003 Det meste jeg har vunnet i pengespill er 800 kroner på båten til Strömstad... Når jeg en skjelden gang vinner i lotto er det som oftest en 50 lapp. Aldri over 235 kroner hvertfall Kjenner faktisk endel som har vunnet toppgevinsten. Uspiselige var de fleste på forhånd, og det ble ikke bedre. Så min konklusjon er at jeg ikke bør vinne :-) Du kan vel ikke bli uspiselig? *smisker* 0 Siter
Gjest Svada-surferen Skrevet 6. mai 2003 Skrevet 6. mai 2003 Det meste jeg har vunnet i pengespill er 800 kroner på båten til Strömstad... Når jeg en skjelden gang vinner i lotto er det som oftest en 50 lapp. Aldri over 235 kroner hvertfall Kjenner faktisk endel som har vunnet toppgevinsten. Uspiselige var de fleste på forhånd, og det ble ikke bedre. Så min konklusjon er at jeg ikke bør vinne :-) Enig! 0 Siter
Reg@l Skrevet 6. mai 2003 Skrevet 6. mai 2003 Du kan vel ikke bli uspiselig? *smisker* Nåja, jeg vet ikke helt ;-) Hvordan gikk det forresten med jakka? 0 Siter
vin Skrevet 6. mai 2003 Skrevet 6. mai 2003 Driver mest med Langoddsen . Spiller på onsdagene,lørdagene og søndagene. Totalt går det ikke så mye i pluss , men noen hundrelapper i uka gjennomsnittelig.... 0 Siter
mettewa Skrevet 6. mai 2003 Skrevet 6. mai 2003 Må jeg svare i begge innleggene dine? I så fall gidder jeg ikke svare i det heletatt. Niks, har aldri vunnet noe som helst i tipping. Hverken fotballtipping, hestetipping eller lotto. Det værste er at jeg hver eneste uke leverer inn den samme lottorekka. Det har jeg gjort omtrent siden lotto startet, uten at den har gått inn med så mye som den minste gevinsten en gang. Enten så har jeg ekstremt uflaks i pengespill, eller så er det like før den helt store gevinsten. Drømte forresten i forrige uke at jeg vant 3,9 mill. på lotto, så kanskje...;-) 0 Siter
Gjest smart-kille Skrevet 6. mai 2003 Skrevet 6. mai 2003 Niks, har aldri vunnet noe som helst i tipping. Hverken fotballtipping, hestetipping eller lotto. Det værste er at jeg hver eneste uke leverer inn den samme lottorekka. Det har jeg gjort omtrent siden lotto startet, uten at den har gått inn med så mye som den minste gevinsten en gang. Enten så har jeg ekstremt uflaks i pengespill, eller så er det like før den helt store gevinsten. Drømte forresten i forrige uke at jeg vant 3,9 mill. på lotto, så kanskje...;-) Jeg har ikke bedt om noe svar fra deg...det var Good Golly som skulle ha svar. 0 Siter
mettewa Skrevet 6. mai 2003 Skrevet 6. mai 2003 Jeg har ikke bedt om noe svar fra deg...det var Good Golly som skulle ha svar. Unnskyld, da. Skal aldri gjøre det mer. 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 6. mai 2003 Skrevet 6. mai 2003 Lotto og viking, tipper for 60 kr i uka. Har vunnet 13 trøstepremier på 12 mnd ser jeg på kontoutskriften, til sammen 590 kr. 0 Siter
Kizza1365380506 Skrevet 8. mai 2003 Skrevet 8. mai 2003 Nåja, jeg vet ikke helt ;-) Hvordan gikk det forresten med jakka? Har vært på farten så jeg har ikke fått gjort noe ennå. Må få fingen ut før 17. mai. ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.