Gå til innhold

Drinker - trenger tips!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Å fy faen sier jeg bare - tror jeg foretrekker konjakken og sjampisen hver for seg.

Selv om det utroligste faktisk smaker godt. Smakte noe greier - tror det var Jeger og Battery - var faktisk ikke så ille.

Sant, det er mye rare blandinger som ikke smaker så værst. Den jeg nevnte er ikke så værst, selv ikke for meg som liker veldig få drinker.

".............."

Skrevet

:dunke i ryggen:

Serverer du en sånn drink til helgen eller??

*zpent*

Skrevet

Serverer du en sånn drink til helgen eller??

*zpent*

Vi får ze. Hviz dere lover å ikke zpy meg i nakken.

Skrevet

Vi får ze. Hviz dere lover å ikke zpy meg i nakken.

Jeg zpyr aldri - jaffal ikke på noen ...... *Z*

Skrevet

Jeg zpyr aldri - jaffal ikke på noen ...... *Z*

Zjøper du inn zampari og zjampis da, zøtnozen? :-)

Skrevet

Zjøper du inn zampari og zjampis da, zøtnozen? :-)

Zelvfølgelig !! Men truru døm har pol dit vi zkal?? Har dem butikker i det hele tatt????

Skrevet

Zelvfølgelig !! Men truru døm har pol dit vi zkal?? Har dem butikker i det hele tatt????

I og med at Zirineznuppa har begrenza zightzeeinga til polet, zå har jeg likzom tatt dette for gitt.

Zitter du på annen info?

:zkrækk:

Skrevet

I og med at Zirineznuppa har begrenza zightzeeinga til polet, zå har jeg likzom tatt dette for gitt.

Zitter du på annen info?

:zkrækk:

Vi lager ei løype mellom rezidenzen - polet og utezerveringa. Jeg tror Zirine har zatt gubben til å lage en løpeztreng for ozz der.

Skrevet

Vi lager ei løype mellom rezidenzen - polet og utezerveringa. Jeg tror Zirine har zatt gubben til å lage en løpeztreng for ozz der.

Utezervering?! Vil det zi at jeg må pakke izlenderen, nordzjøjakka, paleztinazjalet og den Adidazbukza med fór?

Skrevet

Utezervering?! Vil det zi at jeg må pakke izlenderen, nordzjøjakka, paleztinazjalet og den Adidazbukza med fór?

Zlæpp åff ! Vi zkal da til zydligere ztrøk. Ta med noe zexy!!

Skrevet

Zlæpp åff ! Vi zkal da til zydligere ztrøk. Ta med noe zexy!!

Huh?

:zatt ut:

Skrevet

...og som vanlig når man spør her på DOL, er det en ny verden som åpenbarer seg!

Skrevet

Huh?

:zatt ut:

Zexy?? Ta med den vezle gulltoppen og det trange zkinnzkjøret.

Skrevet

En fiskekasse full av is og pils for sommerfølelsen i gang hos de fleste... :-)

Skrevet

...og som vanlig når man spør her på DOL, er det en ny verden som åpenbarer seg!

Ja, ikke zant? ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...