Prozak Skrevet 8. mai 2003 Skrevet 8. mai 2003 Å fy faen sier jeg bare - tror jeg foretrekker konjakken og sjampisen hver for seg. Selv om det utroligste faktisk smaker godt. Smakte noe greier - tror det var Jeger og Battery - var faktisk ikke så ille. Sant, det er mye rare blandinger som ikke smaker så værst. Den jeg nevnte er ikke så værst, selv ikke for meg som liker veldig få drinker. ".............." 0 Siter
punkyB Skrevet 8. mai 2003 Skrevet 8. mai 2003 :dunke i ryggen: Serverer du en sånn drink til helgen eller?? *zpent* 0 Siter
Retz Skrevet 8. mai 2003 Skrevet 8. mai 2003 Serverer du en sånn drink til helgen eller?? *zpent* Vi får ze. Hviz dere lover å ikke zpy meg i nakken. 0 Siter
punkyB Skrevet 8. mai 2003 Skrevet 8. mai 2003 Vi får ze. Hviz dere lover å ikke zpy meg i nakken. Jeg zpyr aldri - jaffal ikke på noen ...... *Z* 0 Siter
Retz Skrevet 8. mai 2003 Skrevet 8. mai 2003 Jeg zpyr aldri - jaffal ikke på noen ...... *Z* Zjøper du inn zampari og zjampis da, zøtnozen? :-) 0 Siter
punkyB Skrevet 8. mai 2003 Skrevet 8. mai 2003 Zjøper du inn zampari og zjampis da, zøtnozen? :-) Zelvfølgelig !! Men truru døm har pol dit vi zkal?? Har dem butikker i det hele tatt???? 0 Siter
Retz Skrevet 8. mai 2003 Skrevet 8. mai 2003 Zelvfølgelig !! Men truru døm har pol dit vi zkal?? Har dem butikker i det hele tatt???? I og med at Zirineznuppa har begrenza zightzeeinga til polet, zå har jeg likzom tatt dette for gitt. Zitter du på annen info? :zkrækk: 0 Siter
punkyB Skrevet 8. mai 2003 Skrevet 8. mai 2003 I og med at Zirineznuppa har begrenza zightzeeinga til polet, zå har jeg likzom tatt dette for gitt. Zitter du på annen info? :zkrækk: Vi lager ei løype mellom rezidenzen - polet og utezerveringa. Jeg tror Zirine har zatt gubben til å lage en løpeztreng for ozz der. 0 Siter
Retz Skrevet 8. mai 2003 Skrevet 8. mai 2003 Vi lager ei løype mellom rezidenzen - polet og utezerveringa. Jeg tror Zirine har zatt gubben til å lage en løpeztreng for ozz der. Utezervering?! Vil det zi at jeg må pakke izlenderen, nordzjøjakka, paleztinazjalet og den Adidazbukza med fór? 0 Siter
molli Skrevet 8. mai 2003 Skrevet 8. mai 2003 Strawberry Daiquiri ! Nam! Oppskriften på den, og en drøss andre tips, finner du her: http://www.cocktailtimes.com/blend/strawberrydaiquiri.shtml 0 Siter
punkyB Skrevet 8. mai 2003 Skrevet 8. mai 2003 Utezervering?! Vil det zi at jeg må pakke izlenderen, nordzjøjakka, paleztinazjalet og den Adidazbukza med fór? Zlæpp åff ! Vi zkal da til zydligere ztrøk. Ta med noe zexy!! 0 Siter
Retz Skrevet 8. mai 2003 Skrevet 8. mai 2003 Zlæpp åff ! Vi zkal da til zydligere ztrøk. Ta med noe zexy!! Huh? :zatt ut: 0 Siter
salome Skrevet 8. mai 2003 Forfatter Skrevet 8. mai 2003 ...og som vanlig når man spør her på DOL, er det en ny verden som åpenbarer seg! 0 Siter
punkyB Skrevet 8. mai 2003 Skrevet 8. mai 2003 Huh? :zatt ut: Zexy?? Ta med den vezle gulltoppen og det trange zkinnzkjøret. 0 Siter
conan Skrevet 8. mai 2003 Skrevet 8. mai 2003 En fiskekasse full av is og pils for sommerfølelsen i gang hos de fleste... :-) 0 Siter
Retz Skrevet 8. mai 2003 Skrevet 8. mai 2003 Zexy?? Ta med den vezle gulltoppen og det trange zkinnzkjøret. Denne pleier alltid å gjøre ztor lykke: http://www.vikingnet.dk/wunjo/Wunjobilleder/tidligere/kj1.jpg Ztilig, zant? :ztolt: 0 Siter
Retz Skrevet 8. mai 2003 Skrevet 8. mai 2003 ...og som vanlig når man spør her på DOL, er det en ny verden som åpenbarer seg! Ja, ikke zant? ;-) 0 Siter
punkyB Skrevet 8. mai 2003 Skrevet 8. mai 2003 Denne pleier alltid å gjøre ztor lykke: http://www.vikingnet.dk/wunjo/Wunjobilleder/tidligere/kj1.jpg Ztilig, zant? :ztolt: Er du truzeløs under blir den en zlager !! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.