Nemesis Skrevet 7. mai 2003 Skrevet 7. mai 2003 Er utrolig irriterende til tider!!! Særlig om morgenen om man har litt dårlig tid. Jeg bor i en av de øverste etasjene i en blokk. Veldig ofte (ellers hadde jeg ikke irritert meg så grenseløst over dem! En og annen idiot støter man alltids på. Tettheten er dessverre svært høy der jeg bor) når jeg er på vei ned stopper heisen en gang eller to, og noen stikker hodet inn. "Skal du opp eller ned?" Selvfølgelig skal jeg ned! Heisen hadde ikke stoppet om du ikke hadde trykket på nedknappen. Er det så jævlig vanskelig å forstå??? Skal du opp, trykk på oppknappen, ned... YESSS! På NEDKNAPPEN! Faens folk. 0 Siter
Zirine Skrevet 7. mai 2003 Skrevet 7. mai 2003 Det er det samme som de idiotene som ALDRI klarer å lære at de skal stå til høyre og gå til venstre (i rulletrappen). Hvor vanskelig kan det være??? Viktig å irritere seg over små ting 0 Siter
Nemesis Skrevet 7. mai 2003 Forfatter Skrevet 7. mai 2003 Det er det samme som de idiotene som ALDRI klarer å lære at de skal stå til høyre og gå til venstre (i rulletrappen). Hvor vanskelig kan det være??? Viktig å irritere seg over små ting Når du sier det... Og de som går i sykkelveien når det er fortau ved siden av! Grrrr... Og nei, jeg er ikke premenstruell eller noe slikt... 0 Siter
Gjest Jolly Roger Skrevet 7. mai 2003 Skrevet 7. mai 2003 Værre med de som trykker på både opp & ned -knappene, i den tro at heisen kommer raskere da. 0 Siter
nolte Skrevet 7. mai 2003 Skrevet 7. mai 2003 Når du sier det... Og de som går i sykkelveien når det er fortau ved siden av! Grrrr... Og nei, jeg er ikke premenstruell eller noe slikt... Da slapp jeg å stille det spørsmålet jeg hadde på tunga...;-) 0 Siter
Zirine Skrevet 7. mai 2003 Skrevet 7. mai 2003 Når du sier det... Og de som går i sykkelveien når det er fortau ved siden av! Grrrr... Og nei, jeg er ikke premenstruell eller noe slikt... Og for ikke å snakke om de som står og skal betale i en butikk - graver etter lommeboka i 200 gigantposer fra H&M, først ETTER at dama i butikken har sagt hva summen blir. Det er vel unødvendig å nevne at det er 2 km kø bak henne, og at jeg som regel aldri kan unngå å påkalle høyere krefter. Faen i helvete! Jeg samler på sånne trivielle irritasjoner - det gjør så godt å ta det ut atte 0 Siter
Zirine Skrevet 7. mai 2003 Skrevet 7. mai 2003 Da slapp jeg å stille det spørsmålet jeg hadde på tunga...;-) Du kan holde kjeft din sopgjøk. Jeg blir så forbannet på sånne som deg som hyler opp om PMS hver gang en kvinne blir pisst. *vise fingern* 0 Siter
Zirine Skrevet 7. mai 2003 Skrevet 7. mai 2003 Værre med de som trykker på både opp & ned -knappene, i den tro at heisen kommer raskere da. Eller de som kommer etterpå, ser knappene lyse, men som OGSÅ må trykke på knappene. "nå har JEG kommet, hr. heis - NÅ kan du komme ned" 0 Siter
Retz Skrevet 7. mai 2003 Skrevet 7. mai 2003 Du kan holde kjeft din sopgjøk. Jeg blir så forbannet på sånne som deg som hyler opp om PMS hver gang en kvinne blir pisst. *vise fingern* Zirine er pms-isk. :konstaterer: 0 Siter
Zirine Skrevet 7. mai 2003 Skrevet 7. mai 2003 Zirine er pms-isk. :konstaterer: Kan du hilse nolte - når du ser'n - å si at det egentlig skulle være et smiletegn i det innlegget. Nå er'n sur vettu. Mannfolk vettu - tåler ikke at noen snakker høyt til dem vettu ... 0 Siter
Retz Skrevet 7. mai 2003 Skrevet 7. mai 2003 Kan du hilse nolte - når du ser'n - å si at det egentlig skulle være et smiletegn i det innlegget. Nå er'n sur vettu. Mannfolk vettu - tåler ikke at noen snakker høyt til dem vettu ... Sekvfølgelig, kjære. :-) NOOLLLLTÆÆÆ! 0 Siter
nolte Skrevet 7. mai 2003 Skrevet 7. mai 2003 Du kan holde kjeft din sopgjøk. Jeg blir så forbannet på sånne som deg som hyler opp om PMS hver gang en kvinne blir pisst. *vise fingern* ...du er så søt når du er sint... *holder armene bekyttende over hodet for å ta i mot for slagene som kommer* 0 Siter
nolte Skrevet 7. mai 2003 Skrevet 7. mai 2003 Sekvfølgelig, kjære. :-) NOOLLLLTÆÆÆ! Du roper sikkert bare for å lure meg fram slik at du og Zirine skal denge løs på meg. 0 Siter
Zirine Skrevet 7. mai 2003 Skrevet 7. mai 2003 ...du er så søt når du er sint... *holder armene bekyttende over hodet for å ta i mot for slagene som kommer* Du er den første som sier at jeg er søt når jeg er sint. Hvorfor det, tror du, noltegeniet? 0 Siter
Zirine Skrevet 7. mai 2003 Skrevet 7. mai 2003 Du roper sikkert bare for å lure meg fram slik at du og Zirine skal denge løs på meg. Nemmen helledussen, er du redd du da numsesnumsen 0 Siter
nolte Skrevet 7. mai 2003 Skrevet 7. mai 2003 Du er den første som sier at jeg er søt når jeg er sint. Hvorfor det, tror du, noltegeniet? Den formelt riktige betegnelsen som vanligvis brukes på meg er "Geniet nolte", ikke "noltegeniet". Det blir liksom så billig. *gransker Zirine's søte ansikt for å se om hun kveler et smil* ;-) 0 Siter
Retz Skrevet 7. mai 2003 Skrevet 7. mai 2003 Du roper sikkert bare for å lure meg fram slik at du og Zirine skal denge løs på meg. Dæver'n, Nolte. Du _er_ et geni. :storøyd: 0 Siter
Gjest Daraan Skrevet 7. mai 2003 Skrevet 7. mai 2003 For ikke å snakke om folk som ikke fatter åssen en brusmaskin eller kaffe maskin fungerer ennå det står forklart åssen knapp som er til hva... Eller greier å tanke feil på pumpene på bensinstasjon når pumpene er merket med en meter store tall og tallene står forklart med 15cm store bokstaver hva de er for noe! Og jeg fatter da for helvette ikke åssen folk gidder å stå i -kø- i den disk som er merket "Vennligst bruk annen kasse"!!!! 0 Siter
Zirine Skrevet 7. mai 2003 Skrevet 7. mai 2003 Den formelt riktige betegnelsen som vanligvis brukes på meg er "Geniet nolte", ikke "noltegeniet". Det blir liksom så billig. *gransker Zirine's søte ansikt for å se om hun kveler et smil* ;-) Billig? Og nedlatende kanskje også? Bra noltegeniet!! 0 Siter
Gjest selozok Skrevet 7. mai 2003 Skrevet 7. mai 2003 Og for ikke å snakke om de som står og skal betale i en butikk - graver etter lommeboka i 200 gigantposer fra H&M, først ETTER at dama i butikken har sagt hva summen blir. Det er vel unødvendig å nevne at det er 2 km kø bak henne, og at jeg som regel aldri kan unngå å påkalle høyere krefter. Faen i helvete! Jeg samler på sånne trivielle irritasjoner - det gjør så godt å ta det ut atte Ja, og da har de atpåtil stått i kø i et kvarter med et klesplass over armen med prislapp på. De har sikkert i tillegg vurdert fram og tilbake om de skal ha det plagget til akkurat den prisen. Arrrghh !! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.