loppa1365380119 Skrevet 7. mai 2003 Skrevet 7. mai 2003 Når jeg slo på pc'n nå, så er alt bare såå innmari stoort. Alle ikonene på skrivebordet er dobbel størrelse av hva de pleier, størrelsen på ineternettsidene er mye større, ja alt har omtrent fordoblet seg i størrelse. Hva kan jeg gjøre for å få det i normal str igjen? Skjønner ikke hva som har skjedd, men jeg er ikke så veldig god på dette, så please.. 0 Siter
Tornerose Skrevet 7. mai 2003 Skrevet 7. mai 2003 Slå av maskinen og start den på nytt, du vil etterhvert få opp en del hvor du velger hvilken mode maskinen starter i, da trykker du 1 (for normal mode). Maskinen din har startet i safe mode, det er derfor alt blir så stort. 0 Siter
petter smart Skrevet 8. mai 2003 Skrevet 8. mai 2003 Det er nok som Tornerose sier, spesielt dersom fargene ikke er helt normale heller. Men dersom du starter maskinen normalt og får dette problemet må du gå på start - innstillinger (settings) - kontrollpanel - skjerm (display) og så endre på skrivebordstørrelsen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.