SierDuDet Skrevet 7. mai 2003 Skrevet 7. mai 2003 Rette plassen å befinne seg med "pisshumør" er dol? Ikke kødd med meg i dag, da stikker jeg. *s* Hehe... Jeg skal snart sove uansett. Sitter bare her og tyner meg litt ekstra for å virkelig sovne som en stein etterpå, og dermed få igjen døgnrytmen før jeg om få dager skal fucke den opp igjen... Jeg kan aldri huske å ha vært så sliten fysisk og psykisk som jeg er nå. Litt for mye snuing av døgnet i det siste... Menmen, fra neste uke blir det bedre 0 Siter
Dorthe Skrevet 7. mai 2003 Skrevet 7. mai 2003 Hehe... Jeg skal snart sove uansett. Sitter bare her og tyner meg litt ekstra for å virkelig sovne som en stein etterpå, og dermed få igjen døgnrytmen før jeg om få dager skal fucke den opp igjen... Jeg kan aldri huske å ha vært så sliten fysisk og psykisk som jeg er nå. Litt for mye snuing av døgnet i det siste... Menmen, fra neste uke blir det bedre Du begynner å bli gammal ;o) 0 Siter
rufsetufsa Skrevet 7. mai 2003 Forfatter Skrevet 7. mai 2003 Hehe... Jeg skal snart sove uansett. Sitter bare her og tyner meg litt ekstra for å virkelig sovne som en stein etterpå, og dermed få igjen døgnrytmen før jeg om få dager skal fucke den opp igjen... Jeg kan aldri huske å ha vært så sliten fysisk og psykisk som jeg er nå. Litt for mye snuing av døgnet i det siste... Menmen, fra neste uke blir det bedre Har du blitt satt opp på noen vanvittige vakter de siste dagene? Synes litt synd på deg. Husker da jeg hadde helgejobb på 7-eleven, og begynte 07.30. Var fyllesjuk nesten hver helg. Kan det sammenliknes? *s* 0 Siter
SierDuDet Skrevet 7. mai 2003 Skrevet 7. mai 2003 Du begynner å bli gammal ;o) Du får prøve å snu døgnet sånn ca hver tredje dag i noe uker du også, så skal vi se om du holder noe lengre enn meg! 0 Siter
SierDuDet Skrevet 7. mai 2003 Skrevet 7. mai 2003 Har du blitt satt opp på noen vanvittige vakter de siste dagene? Synes litt synd på deg. Husker da jeg hadde helgejobb på 7-eleven, og begynte 07.30. Var fyllesjuk nesten hver helg. Kan det sammenliknes? *s* Neida, er bare inne i en turnusskifte periode, samt en rotete turnusperiode før det, så det har blitt mye kødd, noe som har gått utover mine søvnvaner. Fra neste uke blir det bra! 0 Siter
rufsetufsa Skrevet 7. mai 2003 Forfatter Skrevet 7. mai 2003 Du begynner å bli gammal ;o) Pass deg, fikk du ikke med at typen har dårlig humør? *s* Her lønner det seg å trå varsomt... :-) 0 Siter
Dorthe Skrevet 7. mai 2003 Skrevet 7. mai 2003 Du får prøve å snu døgnet sånn ca hver tredje dag i noe uker du også, så skal vi se om du holder noe lengre enn meg! Du aner ikke hvor mange timer jeg kan holde det gående, jeg tror jeg lider av ekstrem lang døgnforstyrrelse. Ærlig, det er ikke sunt å skifte vakter på den måten. Jeg hadde helt sikkert vært mye mer sliten enn deg ) 0 Siter
rufsetufsa Skrevet 7. mai 2003 Forfatter Skrevet 7. mai 2003 Neida, er bare inne i en turnusskifte periode, samt en rotete turnusperiode før det, så det har blitt mye kødd, noe som har gått utover mine søvnvaner. Fra neste uke blir det bra! Godt å høre. Da blir du sikkert blid igjen. *erter* 0 Siter
Dorthe Skrevet 7. mai 2003 Skrevet 7. mai 2003 Pass deg, fikk du ikke med at typen har dårlig humør? *s* Her lønner det seg å trå varsomt... :-) Tenkte det kunne være gøy å terge ham litt ) 0 Siter
SierDuDet Skrevet 7. mai 2003 Skrevet 7. mai 2003 Godt å høre. Da blir du sikkert blid igjen. *erter* Det blir jeg nok 0 Siter
rufsetufsa Skrevet 7. mai 2003 Forfatter Skrevet 7. mai 2003 Tenkte det kunne være gøy å terge ham litt ) Ooookei. Da er jeg med. Tergings på gang... ;-) 0 Siter
rufsetufsa Skrevet 7. mai 2003 Forfatter Skrevet 7. mai 2003 Du aner ikke hvor mange timer jeg kan holde det gående, jeg tror jeg lider av ekstrem lang døgnforstyrrelse. Ærlig, det er ikke sunt å skifte vakter på den måten. Jeg hadde helt sikkert vært mye mer sliten enn deg ) Kastet du inn håndkleet i siste avsnitt? Pysa! 0 Siter
yellow Skrevet 7. mai 2003 Skrevet 7. mai 2003 Nope. Jeg har knapt sovet på 30 timer og forstår ikke ironi idag! Hehe, fakta faen. Jeg er i pisshumør! Pisshumør?? *erter og terger* :-) 0 Siter
Dorthe Skrevet 7. mai 2003 Skrevet 7. mai 2003 Kastet du inn håndkleet i siste avsnitt? Pysa! Nei, det gjorde jeg ikke men jeg ser på TV samtidig så jeg falt litt ut. Jeg er ikke pyse. 0 Siter
SierDuDet Skrevet 7. mai 2003 Skrevet 7. mai 2003 Pisshumør?? *erter og terger* :-) Overlever nok, for nå er det ikke lenge til jeg hopper til sengs! 0 Siter
rufsetufsa Skrevet 7. mai 2003 Forfatter Skrevet 7. mai 2003 Nei, det gjorde jeg ikke men jeg ser på TV samtidig så jeg falt litt ut. Jeg er ikke pyse. Bevis det!! :-) 0 Siter
Dorthe Skrevet 7. mai 2003 Skrevet 7. mai 2003 Overlever nok, for nå er det ikke lenge til jeg hopper til sengs! Har du sånn uniform med Securitas på? Sånn som er sidrumpa? 0 Siter
SierDuDet Skrevet 7. mai 2003 Skrevet 7. mai 2003 Har du sånn uniform med Securitas på? Sånn som er sidrumpa? Jeg har en tabar rumpe og blir derfor aldri sidrumpa! 0 Siter
Dorthe Skrevet 7. mai 2003 Skrevet 7. mai 2003 Jeg har en tabar rumpe og blir derfor aldri sidrumpa! Alle blir sidrumpa i Securitas uniform men Falken sin er enda verre ;o) 0 Siter
SierDuDet Skrevet 7. mai 2003 Skrevet 7. mai 2003 Alle blir sidrumpa i Securitas uniform men Falken sin er enda verre ;o) For alt du vet så jobber jeg i Falken eller et annet selskap Jeg tror uniformene ofte er de samme, uten at jeg helt vet det... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.