Gå til innhold

Kjekke politimenn

Anbefalte innlegg

Rette plassen å befinne seg med "pisshumør" er dol?

Ikke kødd med meg i dag, da stikker jeg. *s*

Hehe... Jeg skal snart sove uansett. Sitter bare her og tyner meg litt ekstra for å virkelig sovne som en stein etterpå, og dermed få igjen døgnrytmen før jeg om få dager skal fucke den opp igjen...

Jeg kan aldri huske å ha vært så sliten fysisk og psykisk som jeg er nå. Litt for mye snuing av døgnet i det siste...

Menmen, fra neste uke blir det bedre :)

Fortsetter under...

• Svar 123
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• rufsetufsa

33

• Dorthe

22

• SierDuDet

15

• Ulv I Faarikaal

12

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Hehe... Jeg skal snart sove uansett. Sitter bare her og tyner meg litt ekstra for å virkelig sovne som en stein etterpå, og dermed få igjen døgnrytmen før jeg om få dager skal fucke den opp igjen...

Jeg kan aldri huske å ha vært så sliten fysisk og psykisk som jeg er nå. Litt for mye snuing av døgnet i det siste...

Du begynner å bli gammal ;o)

rufsetufsa

Har du blitt satt opp på noen vanvittige vakter de siste dagene? Synes litt synd på deg.

Husker da jeg hadde helgejobb på 7-eleven, og begynte 07.30.

Var fyllesjuk nesten hver helg.

Kan det sammenliknes? *s*

Har du blitt satt opp på noen vanvittige vakter de siste dagene? Synes litt synd på deg.

Husker da jeg hadde helgejobb på 7-eleven, og begynte 07.30.

Var fyllesjuk nesten hver helg.

Kan det sammenliknes? *s*

Neida, er bare inne i en turnusskifte periode, samt en rotete turnusperiode før det, så det har blitt mye kødd, noe som har gått utover mine søvnvaner.

Fra neste uke blir det bra! :)

Annonse

Du får prøve å snu døgnet sånn ca hver tredje dag i noe uker du også, så skal vi se om du holder noe lengre enn meg! :)

Du aner ikke hvor mange timer jeg kan holde det gående, jeg tror jeg lider av ekstrem lang døgnforstyrrelse.

Ærlig, det er ikke sunt å skifte vakter på den måten. Jeg hadde helt sikkert vært mye mer sliten enn deg :o)

rufsetufsa

Du aner ikke hvor mange timer jeg kan holde det gående, jeg tror jeg lider av ekstrem lang døgnforstyrrelse.

Ærlig, det er ikke sunt å skifte vakter på den måten. Jeg hadde helt sikkert vært mye mer sliten enn deg :o)

Kastet du inn håndkleet i siste avsnitt? Pysa!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...