Gå til innhold

Kjekke politimenn

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 123
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• rufsetufsa

33

• Dorthe

22

• SierDuDet

15

• Ulv I Faarikaal

12

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Annonse

Kom med litt details da - holder ikke BARE med at han er politimann hvis han ser ut som Derrick. Hvis han ser ut som han ex-rex så snakker vi derimot !!

Han er vel en gjennomsnitts Torvald: En kortvokst trønder med snurrebart, alt for lite ego og dårlig selvbilde, som han kompenserer for ved å være utpreget macho... ;-)

Nåja, har du hørt om overtid ?

Syns jeg hørte at en hadde 355.000 brutto i fjor.

Men politiet har en sabla dårlig grunnlønn.

Uten overtid, noe de jo har meget gode muligheter for, så er lønna heller begredelig.

I grunnlønn tjener de faktisk ikke stort mer enn en vekter, dog har de mye større muligheter for overtid og altså en høyere totallønn.

Ulv I Faarikaal

Men politiet har en sabla dårlig grunnlønn.

Uten overtid, noe de jo har meget gode muligheter for, så er lønna heller begredelig.

I grunnlønn tjener de faktisk ikke stort mer enn en vekter, dog har de mye større muligheter for overtid og altså en høyere totallønn.

Ca 270.000 så vidt jeg vet, men så var det det med ansiennitet.

Annonse

Ulv I Faarikaal

Stemmer nok at det ligger rundt der.

Det er vel over snittet for landet, men sett i forhold til risiko, ubekvem arbeidstid, osv, så kan det vel knapt kalles spesielt mye.

Jeg er den første til å unne poltifolk mer lønn, men da må alle andre i staten ha mer, for det må være "rettferdig" vet du.

Rettferdighet i LO er at alle tjener likt, bortsett fra jo eldre man er jo mer tjener man. Hvorfor skal man tjene mer jo eldre man er ? Jeg vet unge folk som gjør mye bedre jobb enn eldre, og omvendt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...