Dorthe Skrevet 7. mai 2003 Skrevet 7. mai 2003 Jeg er fly forbannet. Naboen ringer stadig på porten for han har ikke nøkkel. Nå ble jeg kjempeirritert og skriker ut i oppgangen at han får stoppe med det for jeg synes det er slitsomt å reise meg opp hver gang. Hvorpå fyren skriker tilbake at jeg kan gjøre meg klar så skal han komme å "ta meg". Frekke drittunger ( 0 Siter
darma Skrevet 7. mai 2003 Skrevet 7. mai 2003 Er han gammel eller ung? Hadde det vært en unge hadde jeg sagt til foreldre at de må skaffe han nøkkel! Neste gang er du vel ikke "hjemme"! 0 Siter
Dorthe Skrevet 7. mai 2003 Forfatter Skrevet 7. mai 2003 Er han gammel eller ung? Hadde det vært en unge hadde jeg sagt til foreldre at de må skaffe han nøkkel! Neste gang er du vel ikke "hjemme"! Han er ca 25 og jeg kan ikke se/høre hvem som ringer på fordi telefonen er ødelagt. 0 Siter
darma Skrevet 7. mai 2003 Skrevet 7. mai 2003 Han er ca 25 og jeg kan ikke se/høre hvem som ringer på fordi telefonen er ødelagt. så irriterende.. hvorfor bruker han ikke egen nøkkel, han har vel en inn til leiligheten...? 0 Siter
Dorthe Skrevet 7. mai 2003 Forfatter Skrevet 7. mai 2003 så irriterende.. hvorfor bruker han ikke egen nøkkel, han har vel en inn til leiligheten...? Kanskje han bare er full av f? Det står ikke akkurat samme navnet på klokka heller. 0 Siter
happy1365380345 Skrevet 7. mai 2003 Skrevet 7. mai 2003 Huffda - men jeg kunne ikke annet enn å le litt av kommentaren hans hihi - sorry 0 Siter
Gjest IngenLurerDenneGutten Skrevet 7. mai 2003 Skrevet 7. mai 2003 Hmm, drittunge på 25? Be han dra til hellvette:-) 0 Siter
rufsetufsa Skrevet 7. mai 2003 Skrevet 7. mai 2003 Da svarer du:" ta heller broren min, han er mye større" 0 Siter
Dorthe Skrevet 7. mai 2003 Forfatter Skrevet 7. mai 2003 Huffda - men jeg kunne ikke annet enn å le litt av kommentaren hans hihi - sorry Jeg ler litt nå jeg også. Men det er jævli irriterende. Det skjer nesten hver dag. 0 Siter
Dorthe Skrevet 7. mai 2003 Forfatter Skrevet 7. mai 2003 Hmm, drittunge på 25? Be han dra til hellvette:-) Dattera mi har satt fyrstikk i ringekklokka hans nå!!!! 0 Siter
happy1365380345 Skrevet 7. mai 2003 Skrevet 7. mai 2003 Dattera mi har satt fyrstikk i ringekklokka hans nå!!!! Hehe - full krig! 0 Siter
Dorthe Skrevet 7. mai 2003 Forfatter Skrevet 7. mai 2003 Hehe - full krig! Ja, så barnslig er jeg at den skal hevnes. Nåja, han har drevet på et års tid så jeg kan gjøre det med god samvittighet. Har faktisk snakket med ham også men han driter i det. 0 Siter
dewey Skrevet 7. mai 2003 Skrevet 7. mai 2003 Så han på 25 skal ta deg? Skjønner ikke problemet ditt, Dorthe - er ikke du singel og klar for nye utfordringer, da?:-) 0 Siter
Dorthe Skrevet 7. mai 2003 Forfatter Skrevet 7. mai 2003 Så han på 25 skal ta deg? Skjønner ikke problemet ditt, Dorthe - er ikke du singel og klar for nye utfordringer, da?:-) Men han er vel litt i yngste laget og ikke er han min type heller 0 Siter
dewey Skrevet 7. mai 2003 Skrevet 7. mai 2003 Men han er vel litt i yngste laget og ikke er han min type heller Det gikk opp for meg nå at tiden flyr. Jeg syns også han var i yngste laget - enda jeg går rundt og tror jeg er 23. Men det er jeg visst ikke. 0 Siter
Dorthe Skrevet 7. mai 2003 Forfatter Skrevet 7. mai 2003 Det gikk opp for meg nå at tiden flyr. Jeg syns også han var i yngste laget - enda jeg går rundt og tror jeg er 23. Men det er jeg visst ikke. Uff, jeg synes tiden går litt for fort. Alder er snart ikke bare et tall og jeg er snart gammel. Lurer på om alle føler det samme. Men har et par venninner som sier de føler seg gamle men det gjør ikke jeg. Tror jeg er 28 år. Jeg må ha stoppet opp ) 0 Siter
dewey Skrevet 7. mai 2003 Skrevet 7. mai 2003 Uff, jeg synes tiden går litt for fort. Alder er snart ikke bare et tall og jeg er snart gammel. Lurer på om alle føler det samme. Men har et par venninner som sier de føler seg gamle men det gjør ikke jeg. Tror jeg er 28 år. Jeg må ha stoppet opp ) Selv hang jeg bra med til jeg fikk barn. Føler egentlig at de siste fem årene (fra 22 til 27) er svuppet ut av hendene på meg, og at jeg plutselig en dag vil våkne opp og være... gammel... Vel, jeg blir vel klok da kanskje. Vi håper det. Klok og snill:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.