Gjest ryddedag Skrevet 7. mai 2003 Skrevet 7. mai 2003 Til alle som har bilder liggende i skuffer og skap: i morgen kjøper dere en album og setter dem inn! Så er det på plass.. Jeg er nemlig selv lei av at bildene "flyter", og skal kjøpe album. Så gjør det dere også 0 Siter
Gjest Pricilla Skrevet 8. mai 2003 Skrevet 8. mai 2003 Fint hvis du gidder å komme innom meg å rydde de 3000 bildene jeg har liggende i skapet mitt! Ta kjerne med album du kan sette dem i og.. Jeg gidder ikke! : ) 0 Siter
Gjest ryddedag Skrevet 8. mai 2003 Skrevet 8. mai 2003 Fint hvis du gidder å komme innom meg å rydde de 3000 bildene jeg har liggende i skapet mitt! Ta kjerne med album du kan sette dem i og.. Jeg gidder ikke! : ) Men det er da litt koselig å se på bildene også samtidig! Og fint å få dem på plass... Jeg må få satt inn i album, for jeg har barn og jeg glemmer jo hvor gamle de er på bildene etter hvert... Ta deg en kveld, og kos deg med brus og snop også. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.