Gå til innhold

Telefonnummer som skifter eier.....

Anbefalte innlegg

Gjest sussi

Heisann :-)

Mannen min hadde en mobiltelefon. Etter en tid bestemte han seg for å kjøpe seg ny, og siden han valgte nytt telefonselskap, fikk han seg nytt telefonnummer.

Det gamle telefonnummeret ovetok jeg sammen med telefonen. Så nå lurer jeg på en ting. Koster det noe å få flyttet hans nummer over på meg? Er det en omstendig prosess, eller er det bare å ringe og si i fra?

Ikke noe stor greie, men det er litt greit å ha nummeret stående på meg av forskjellige grunner......

Vet du dette?

Mvh

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/103995-telefonnummer-som-skifter-eier/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg overtok min fars mobiltelefon og gamle mobilnummer. Da betalte vi 200,- kr for å få det fikset, og abonnementet over på mitt navn.

Jeg ønsket å få det over på meg av flere grunner, blant annet fordi jeg ønsket at folk jeg kjenner som lette etter det, skulle ha muligheten til å finne mobilnummeret i mitt navn. Dessuten ringte det halvgamle mannfolk (kopmiser, eks-kolleger, jobbforbindelser, alt mulig) og spurte etter faren min støtt og stadig :-) De hadde jo funnet nummeret hos Opplysningen eller på tlf.katalogen på nettet.

Gjest sussi

Jeg overtok min fars mobiltelefon og gamle mobilnummer. Da betalte vi 200,- kr for å få det fikset, og abonnementet over på mitt navn.

Jeg ønsket å få det over på meg av flere grunner, blant annet fordi jeg ønsket at folk jeg kjenner som lette etter det, skulle ha muligheten til å finne mobilnummeret i mitt navn. Dessuten ringte det halvgamle mannfolk (kopmiser, eks-kolleger, jobbforbindelser, alt mulig) og spurte etter faren min støtt og stadig :-) De hadde jo funnet nummeret hos Opplysningen eller på tlf.katalogen på nettet.

Tenkte det var noen kroner å betale. 200 kroner er jo en rimelig greie det....

Enig i det at det er greit at folk finner nummeret på opplysningen.

Takk skal du ha :-)

Annonse

Ikke mannen min sitt mobilnummer og føre det på meg....? Da kunne jeg jo gjort det samme med hvem som helst sitt mobilnummer da eller?

Du får sjekke det ut selv. Jeg har i alle fall endra adresse og lignende der. Lurer på om jeg har endra privatnr også.

Det var da det het telefonkatalogen.no

Gjest sussi

Du får sjekke det ut selv. Jeg har i alle fall endra adresse og lignende der. Lurer på om jeg har endra privatnr også.

Det var da det het telefonkatalogen.no

Ok, har forsøkt det nå, men det funka ikke helt.... Tar kanskje litt tid før det blir oppdatert....

Uansett, takk skal du ha :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...