Gå til innhold

Er Baby Behn søt?

Anbefalte innlegg

Kanksje jeg skal legge ut en link til det bildet og ta en FU på om du har krøller...? *erter*

PS! Liker litt frekke menn... ;-)

Det var en til som mente jeg hadde litt krøller på det bildet, noe som kan avkreftes.

For øvrig leste jeg i går (ja, det er utrolig hva jeg leser når jeg kjeder meg om natta) at krøller faktisk er inn på gutter for tiden!

Uten at jeg går for den trenden av den grunn :)

Fortsetter under...

• Svar 176
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• rufsetufsa

38

• Dorthe

35

• SierDuDet

25

• laguna1365380434

13

Mest aktive i denne tråden

rufsetufsa

Det var en til som mente jeg hadde litt krøller på det bildet, noe som kan avkreftes.

For øvrig leste jeg i går (ja, det er utrolig hva jeg leser når jeg kjeder meg om natta) at krøller faktisk er inn på gutter for tiden!

Du kler ikke krøller.

Da hjelper det lite om det er in... :-)

Artig at du skulle spørre, jeg har tenkt det samme selv. "Alle" syns den babyen er så søt... Vel, korrigert for ulekkerheten i at hun er ganske nyfødt på bildene, må jeg si at jeg ikke syns hun er videre søt, nei.

Samboeren min mente hun hadde "sjarm" (akkurat), men jeg syns ikke hun var nor påfallende vakkert barn nei.

Ungen til Trond Giske, ja.... Una-bomberen:-)

Men "alle" har jo skrevet om hvor vakker Märtha er i alle år og greit, hun er søt, men vakker.....

Ulv I Faarikaal

Nuvel.. Barnet har forhåpentligvis andre kvaliteter..:o)

En stamme i Thailand har faktisk som tradisjon og en del av sin religion at vakre barn blir tatt av gudene. Derfor kommer alle slektninger og naboer innom og uttrykker sin avsky for barnet og hvor stygt de syns det er. Det skal øke sjansen for at barnet lever opp uten at gudene tar det.

Uten at vi skal ta etter den tradisjonen, vi vil ikke ha juling dah.

Hjelpes... hvor gammel er du da?!

Alle barn er nydelige, og spesielt for foreldrene sine. Sånn er det bare.

Nei og nei, Line. Alle nyfødte unger er IKKE nydelige.

Og det er ikke noe problem for alminnelige foreldre å se at ungen kanskje kan bli penere med årene. Feks. var kun en av mine NYDELIG ved fødselen - den andre trengte endel tid. Da han ble født, sa faren hans: "Han var ikke så innmari PEN akkurat da..."

Annonse

laguna1365380434

Uskjønne nyfødte? :-/

Ja.. Veldig rosa hudtone trekker veldig ned.. Og de bør ha ordentelige ansiktskonturer, men uten for mye nese (Eller som i dette tilfellet, for lite hake også)

Når de blir eldre er den største nedturen smågutter med bananformet hode..spesielt om de har det med å lukte kaviar i tillegg..

Og barn som er blonde, blasse og uformelige på en gang..

Og begge utsendene beskrevet ovenfor, har etter mine erfaringer nær sammenheng med usympatisk personlighet..

Fordomsfull, ja;o)

laguna1365380434

En stamme i Thailand har faktisk som tradisjon og en del av sin religion at vakre barn blir tatt av gudene. Derfor kommer alle slektninger og naboer innom og uttrykker sin avsky for barnet og hvor stygt de syns det er. Det skal øke sjansen for at barnet lever opp uten at gudene tar det.

Uten at vi skal ta etter den tradisjonen, vi vil ikke ha juling dah.

Hva du vet! :o)

Pøh.. Tror du prøver å ligne på Justin Timberlake, jeg ;)

Hva hadde du sagt om noen stilte de samme spørsmålene om ditt barn?

Hva med å utvise litt respekt... i det minste...?

Hups, mulig jeg er TOTALT ufølsom altså, men det har aldri vært noen greie for meg hva folk mener om utseendet til ungene mine.

Tror de fleste er ganske avslappet til det der!

Pøh.. Tror du prøver å ligne på Justin Timberlake, jeg ;)

Siden du er den andre som mente at jeg hadde krøller så har heller ikke du stemmerett i denne diskusjonen! :)

Justin? Jeg er usikker på hvem det er, men etter hva jeg har forstått så har han feid frøken Spears, og kan vel derfor ikke se sååå ille ut :)

Annonse

Nei og nei, Line. Alle nyfødte unger er IKKE nydelige.

Og det er ikke noe problem for alminnelige foreldre å se at ungen kanskje kan bli penere med årene. Feks. var kun en av mine NYDELIG ved fødselen - den andre trengte endel tid. Da han ble født, sa faren hans: "Han var ikke så innmari PEN akkurat da..."

Hehe... jeg synes nå det da. Nyfødte er og blir skjønne, så lenge de ikke illskriker hver eneste natt i mange timer.

Ulv I Faarikaal

Ja.. Veldig rosa hudtone trekker veldig ned.. Og de bør ha ordentelige ansiktskonturer, men uten for mye nese (Eller som i dette tilfellet, for lite hake også)

Når de blir eldre er den største nedturen smågutter med bananformet hode..spesielt om de har det med å lukte kaviar i tillegg..

Og barn som er blonde, blasse og uformelige på en gang..

Og begge utsendene beskrevet ovenfor, har etter mine erfaringer nær sammenheng med usympatisk personlighet..

Fordomsfull, ja;o)

Du er ukjent med tynn is ?

Nye klær gir ekstra selvtillit. Selvtillit gir ekstra mange damer. :-)

Og spesielt klær som ser litt dyre ut, noe disse gjør, tror jeg. I det minste var de det, altså trodde kjerringene at jeg hadde spas...

Nei, det kan de vel ikke ha trodd... De har jo sett meg tidligere :)

rufsetufsa

Siden du er den andre som mente at jeg hadde krøller så har heller ikke du stemmerett i denne diskusjonen! :)

Justin? Jeg er usikker på hvem det er, men etter hva jeg har forstått så har han feid frøken Spears, og kan vel derfor ikke se sååå ille ut :)

Han har stor nese og lang hake. *s* Og krøller. Masse krøller...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...