laguna1365380434 Skrevet 7. mai 2003 Skrevet 7. mai 2003 Du er ukjent med tynn is ? Ja.. roter meg til stadighet uttpå.. 0 Siter
Dorthe Skrevet 7. mai 2003 Skrevet 7. mai 2003 Alle sier hun er så flink til å lese eventyr og sånt også. Minstemann gidder ikke å høre henne i hvert fall så hun fenger ikke han. Men jeg liker ikke damen og enda verre synes jeg det er etter at hun møtte Ari og ble lysfontene. 0 Siter
rufsetufsa Skrevet 7. mai 2003 Skrevet 7. mai 2003 Og spesielt klær som ser litt dyre ut, noe disse gjør, tror jeg. I det minste var de det, altså trodde kjerringene at jeg hadde spas... Nei, det kan de vel ikke ha trodd... De har jo sett meg tidligere De merket vel fort hvor gnien du var i baren. *s* 0 Siter
Dorthe Skrevet 7. mai 2003 Skrevet 7. mai 2003 Ja.. Veldig rosa hudtone trekker veldig ned.. Og de bør ha ordentelige ansiktskonturer, men uten for mye nese (Eller som i dette tilfellet, for lite hake også) Når de blir eldre er den største nedturen smågutter med bananformet hode..spesielt om de har det med å lukte kaviar i tillegg.. Og barn som er blonde, blasse og uformelige på en gang.. Og begge utsendene beskrevet ovenfor, har etter mine erfaringer nær sammenheng med usympatisk personlighet.. Fordomsfull, ja;o) Ikke snakk stygt om minstemann, nå 0 Siter
SierDuDet Skrevet 7. mai 2003 Skrevet 7. mai 2003 Han har stor nese og lang hake. *s* Og krøller. Masse krøller... Ah... jeg har liten nese, liten hake og lite krøller, så da kan det vel knapt påstås at jeg ligner på han. Jada, jeg vet at dette med liten nese sier noe om lite utstyr, og ja; det stemmer godt på meg også. 0 Siter
SierDuDet Skrevet 7. mai 2003 Skrevet 7. mai 2003 De merket vel fort hvor gnien du var i baren. *s* Jeg var dessverre jævla lite gnien på lørdag og er derfor litt blakk fram til lønning :/ 0 Siter
Dorthe Skrevet 7. mai 2003 Skrevet 7. mai 2003 Men det er ingen som har sagt hun er flink i sprangridning. *s* Nei, det får da være grenser 0 Siter
SierDuDet Skrevet 7. mai 2003 Skrevet 7. mai 2003 Det vet vi at du er, det er et sunt trekk å ha selvtillit. Det har du rett i. 0 Siter
shandy Skrevet 7. mai 2003 Skrevet 7. mai 2003 Men "alle" har jo skrevet om hvor vakker Märtha er i alle år og greit, hun er søt, men vakker..... Der sa du det Dorthe, Märtha er søt(?), men langtfra pen. Blubbete i tillegg. Babyen har jeg ikke giddet å sett nærmere på engang. 0 Siter
rufsetufsa Skrevet 7. mai 2003 Skrevet 7. mai 2003 Ah... jeg har liten nese, liten hake og lite krøller, så da kan det vel knapt påstås at jeg ligner på han. Jada, jeg vet at dette med liten nese sier noe om lite utstyr, og ja; det stemmer godt på meg også. Det vet vi jo, krølltopp. Det går noen rykter her om at du har ekstremt liten penis. Nå snakker vi _ekstremt_ *s* 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 7. mai 2003 Skrevet 7. mai 2003 Ikke snakk stygt om minstemann, nå Han er da på ingenmåte bananformet!! Han er jo supersøt..! Og jeg har ganske strenge krav..) 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 7. mai 2003 Skrevet 7. mai 2003 Ja.. roter meg til stadighet uttpå.. Siden DOL består av 90% kjerringer og resten homoer så er det farlig å kritisere utseende på barn, folks barneoppdragelse og kvinners ufullkommenhet. Du kan oppleve en virtuell lynsjing. 0 Siter
SierDuDet Skrevet 7. mai 2003 Skrevet 7. mai 2003 Det vet vi jo, krølltopp. Det går noen rykter her om at du har ekstremt liten penis. Nå snakker vi _ekstremt_ *s* Ja, men min størrelse er ikke til å spøke med. 0 Siter
rufsetufsa Skrevet 7. mai 2003 Skrevet 7. mai 2003 Jeg var dessverre jævla lite gnien på lørdag og er derfor litt blakk fram til lønning :/ Hehe, første gang du spanderer, så får du ikke med deg noen hjem engang? *ler* 0 Siter
SierDuDet Skrevet 7. mai 2003 Skrevet 7. mai 2003 Hehe, første gang du spanderer, så får du ikke med deg noen hjem engang? *ler* Neinei... jeg spanderte ikke på noen fremmede. Det gjør jeg aldri. Men jeg kjøpte en cider til en blakk venninne, men det er noe annet 0 Siter
Dorthe Skrevet 7. mai 2003 Skrevet 7. mai 2003 Der sa du det Dorthe, Märtha er søt(?), men langtfra pen. Blubbete i tillegg. Babyen har jeg ikke giddet å sett nærmere på engang. Jeg var litt snill når jeg sa det. SÅ når de skriver om vår vakre prinsesse, holder jeg på å sette noe i halsen. 0 Siter
rufsetufsa Skrevet 7. mai 2003 Skrevet 7. mai 2003 Ja, men min størrelse er ikke til å spøke med. Nei den kan sammenliknes med en viss Søviknes'? :-P 0 Siter
Dorthe Skrevet 7. mai 2003 Skrevet 7. mai 2003 Han er da på ingenmåte bananformet!! Han er jo supersøt..! Og jeg har ganske strenge krav..) Og enda har du ikke hørt hvor kjapp han er i kjeften. 0 Siter
SierDuDet Skrevet 7. mai 2003 Skrevet 7. mai 2003 Nei den kan sammenliknes med en viss Søviknes'? :-P Jupp, men jeg har heldigvis finere hake enn han 0 Siter
rufsetufsa Skrevet 7. mai 2003 Skrevet 7. mai 2003 Neinei... jeg spanderte ikke på noen fremmede. Det gjør jeg aldri. Men jeg kjøpte en cider til en blakk venninne, men det er noe annet Du kjøpte _en_ cider, og dermed er du blakk til lønning? *ler* Litt av et partybudsjett du har, gitt... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.