Gå til innhold

Er Baby Behn søt?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 176
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• rufsetufsa

38

• Dorthe

35

• SierDuDet

25

• laguna1365380434

13

Mest aktive i denne tråden

rufsetufsa

Hehe...

Vel, det blir uansett å regne som et vorspiel. Lokalet er like ved det lokale utestedet så jeg blir nok ikke der så alt for lenge, dog gjenstår det selvsagt å se om jeg får fri, noe jeg bør få!

*ler ondskapsfullt hvis du ikke får fri*

Tenk på alle de unge, urørte pikene med stram hud og faste rumper. *erter*

rufsetufsa

Jeg hadde litt akkurat da, og de tidlgiere gangene jeg har hatt så mye penger har jeg latt dem stå på brukskontoen, noe som medfører at de forsvinner på forunderlig vis.

Ergo tok jeg til vett nå, og skal gjøre det framover :)

Hva sparer du til? Antipermanent?

*ler ondskapsfullt*

*ler ondskapsfullt hvis du ikke får fri*

Tenk på alle de unge, urørte pikene med stram hud og faste rumper. *erter*

Det gjør meg egentlig ingenting om jeg ikke får fri. Problemet er at jeg lovet å komme for mange måneder siden, og glemte det.

Dessuten har jeg gjort en deal om å ta en vakt som er noe vrien for meg, på fredag, så jeg blir vel noe skuffet om jeg ikke da får fri.

Men sånn generelt så vil jeg egentlig ikke på den festen. Det viktige er at jeg får fri, for jeg føler jeg trenger det.

Annonse

Annonse

rufsetufsa

Det gjør meg egentlig ingenting om jeg ikke får fri. Problemet er at jeg lovet å komme for mange måneder siden, og glemte det.

Dessuten har jeg gjort en deal om å ta en vakt som er noe vrien for meg, på fredag, så jeg blir vel noe skuffet om jeg ikke da får fri.

Men sånn generelt så vil jeg egentlig ikke på den festen. Det viktige er at jeg får fri, for jeg føler jeg trenger det.

Jada, og den tror du vi går på?

Vil det si at du heller vil ha eldre, mer modne kvinner?

Med hengepupper og flat rompè?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...