Gå til innhold

Er Baby Behn søt?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 176
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• rufsetufsa

38

• Dorthe

35

• SierDuDet

25

• laguna1365380434

13

Mest aktive i denne tråden

Jada, og den tror du vi går på?

Vil det si at du heller vil ha eldre, mer modne kvinner?

Med hengepupper og flat rompè?

Jeg vet ikke hva jeg vil ha, men min erfaring med 20 åringer er at de er veldig unge i hue, selv i forhold til meg.

Men alt kommer selvsagt ann på den enkelte person. En 22 åring kan helt sikkert være perfekt, men det kan sikkert også en 35 åring.

Nei, forresten... 35 er vel noe gammelt :)

Jeg vet ikke hva jeg vil ha, men min erfaring med 20 åringer er at de er veldig unge i hue, selv i forhold til meg.

Men alt kommer selvsagt ann på den enkelte person. En 22 åring kan helt sikkert være perfekt, men det kan sikkert også en 35 åring.

Nei, 35 er ikke gammelt.

Annonse

rufsetufsa

Man er ikke eldre enn man føler seg, vettu. *trøster Dorthe*

35 er ikke ille når 25-åringer legger an på en...

Annonse

Med meg ikveld? hvorfor det? er det fødsel på gang her?

Men jeg tror og at min blir den flotteste og vakreste babyn som finst i verden...det er mange av dem..

Vet ikke jeg. jeg har bare hatt keisersnitt og aldri hatt rier.

Selvfølgelig blir din den fineste, mine har vært de fineste på avdelingen hver gang og det er helt sant :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...