Gå til innhold

Er Baby Behn søt?

Anbefalte innlegg

rufsetufsa

Ari har da sikkert aldri tatt (i) en hest før:-)

Men det er jo noe med tyske ukeblader og det norske kongehuset, er det ikke?

Eh, jeg mente kanskje at han likte best å bli ridd, om du må ha det med teskje. *ler*

Men jo, tyske ukeblader er vel ikke milde når det gjelder det norske kongehuset.

Fortsetter under...

• Svar 176
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• rufsetufsa

38

• Dorthe

35

• SierDuDet

25

• laguna1365380434

13

Mest aktive i denne tråden

Vet ikke jeg. jeg har bare hatt keisersnitt og aldri hatt rier.

Selvfølgelig blir din den fineste, mine har vært de fineste på avdelingen hver gang og det er helt sant :o)

Sånn objektivt sett, ja....hehehe...

men min førstefødte jenta var det iallefall...men gutt nr. 2 var jeg ikke fornøyd med...men han er sjønnest i hele verden nå...så deilige...

Annonse

Eh, jeg mente kanskje at han likte best å bli ridd, om du må ha det med teskje. *ler*

Men jo, tyske ukeblader er vel ikke milde når det gjelder det norske kongehuset.

Ja, jeg skjønte det. Men hun faller jo av støtt og stadig i konkurransesammenheng, så om det skal være noe å dømme etter kan han vel ikke digge det så mye, kan han det da? Ei dame som faller av hele tiden liksom?

*stønn* for et nivå vi har nå du...;-)

Annonse

Å nei da, den minste min er 6 så jeg vet akkurat hvordan du har det. Søt men trassig

Ja...vi har satt dem til verden og må vel bare finne oss i både dritt og annet fra dem...

Men nå ser det ut til at jeg må krype til køys...tror ikke det blir fødsel i natt heller....

Jeg får vel kalle inn til pressekonferanse når jeg drar på sykehus...jeg har gått lenger enn Mærtha og fortjener like mye oppmersomhet, sant...?

Ja...vi har satt dem til verden og må vel bare finne oss i både dritt og annet fra dem...

Men nå ser det ut til at jeg må krype til køys...tror ikke det blir fødsel i natt heller....

Jeg får vel kalle inn til pressekonferanse når jeg drar på sykehus...jeg har gått lenger enn Mærtha og fortjener like mye oppmersomhet, sant...?

Det skal du få her inne. Men jeg synes babyen klart å få en innmari lang tråd

Ulv I Faarikaal

Til nå har jeg funnet fedme og sigaretter som tema i de mest brennbare tråden jeg har deltatt i..

Men jeg vet jo fra virkeligheten at det er en utbredt misforståelse at alle barn er søte&pene..

Min favoritt er faren som kom inn på fødestua etter et lite erend og fant ut at fødslen var over. Han fikk se morkaka og trodde det var ungen ! Et så jævlig skrik har ikke vært hørt på siden da.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...