Gå til innhold

Er Baby Behn søt?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 176
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• rufsetufsa

38

• Dorthe

35

• SierDuDet

25

• laguna1365380434

13

Mest aktive i denne tråden

Ulv I Faarikaal

Ja...vi har satt dem til verden og må vel bare finne oss i både dritt og annet fra dem...

Men nå ser det ut til at jeg må krype til køys...tror ikke det blir fødsel i natt heller....

Jeg får vel kalle inn til pressekonferanse når jeg drar på sykehus...jeg har gått lenger enn Mærtha og fortjener like mye oppmersomhet, sant...?

Du må stikke ned i Akersgata og dra dem ut etter øra da.

Gjest ikke undertegnet

Men "alle" har jo skrevet om hvor vakker Märtha er i alle år og greit, hun er søt, men vakker.....

Det har jeg reagert på også.

Märtha er vakker kun ferdig stylet, sminket og med antrekk som passer hennes figur, som jo ikke er særlig elegant utenom når hun er som slankest.

Men dette er jo noe som de fleste kjenner igjen fra seg selv!

Naturlig vakker, derimot, er noe helt annet. Og det er Märtha langt ifra!

Og så er hun ei bortskjemt rikmannsberte enten en liker det heller ikke. Sjarmerende så lenge en smeiker henne med håra.

Annonse

Det er nøyaktig tre nyfødte jeg har syntes har vært pene: mine egne tre.

Jeg ser jo på bilder i ettertid at de så ut som små skrukketroll. Hormonstormen gjør at en synes sin egen nyfødte unge er vakker (i tillegg til myrsnipesyndromet dah), men jeg har sjelden hormonstormer når jeg kikker på andres nyfødte.

Men for all del, fredsduen til Mærta er vel en helt normalt pen unge, det!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...