Dorthe Skrevet 7. mai 2003 Skrevet 7. mai 2003 Ja, det er rart hva som engasjerer...men alt handler ikke om baby Behn da...heldigvis... God natt!! Sov godt og så får vi håpe det setter i gang snart. 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 7. mai 2003 Skrevet 7. mai 2003 Ja...vi har satt dem til verden og må vel bare finne oss i både dritt og annet fra dem... Men nå ser det ut til at jeg må krype til køys...tror ikke det blir fødsel i natt heller.... Jeg får vel kalle inn til pressekonferanse når jeg drar på sykehus...jeg har gått lenger enn Mærtha og fortjener like mye oppmersomhet, sant...? Du må stikke ned i Akersgata og dra dem ut etter øra da. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 7. mai 2003 Skrevet 7. mai 2003 Min favoritt er faren som kom inn på fødestua etter et lite erend og fant ut at fødslen var over. Han fikk se morkaka og trodde det var ungen ! Et så jævlig skrik har ikke vært hørt på siden da. *LOL* 0 Siter
Gjest selvfølgelig ikke signert Skrevet 8. mai 2003 Skrevet 8. mai 2003 Ikke noe. Jeg prøver bare å selge meg inn... *ler* Ja, jeg så at soleil fikk brystene dine i fleisen da du deiset inn i tråden. 0 Siter
Jane Skrevet 8. mai 2003 Skrevet 8. mai 2003 Der sa du det Dorthe, Märtha er søt(?), men langtfra pen. Blubbete i tillegg. Babyen har jeg ikke giddet å sett nærmere på engang. Jeg synes Mærha har blitt vakker etter at hun traff dette Ari-mennesket. 0 Siter
Gjest ikke undertegnet Skrevet 8. mai 2003 Skrevet 8. mai 2003 Men "alle" har jo skrevet om hvor vakker Märtha er i alle år og greit, hun er søt, men vakker..... Det har jeg reagert på også. Märtha er vakker kun ferdig stylet, sminket og med antrekk som passer hennes figur, som jo ikke er særlig elegant utenom når hun er som slankest. Men dette er jo noe som de fleste kjenner igjen fra seg selv! Naturlig vakker, derimot, er noe helt annet. Og det er Märtha langt ifra! Og så er hun ei bortskjemt rikmannsberte enten en liker det heller ikke. Sjarmerende så lenge en smeiker henne med håra. 0 Siter
Gjest ikke undertegnet Skrevet 8. mai 2003 Skrevet 8. mai 2003 Jeg synes Mærha har blitt vakker etter at hun traff dette Ari-mennesket. Alle blir penere når en er forelsket vet du! 0 Siter
Babette Skrevet 8. mai 2003 Skrevet 8. mai 2003 Jeg synes babyen er nydelig. Og moren likeså. Hun formelig skinner! Ser at noen betegner henne som blubbete. Hvorfor skal man alltid vurdere ut fra et skjema? Märtha er litt kraftig bygget, og hun kler det. Flott og sterk ser hun ut, synes jeg. 0 Siter
Lillemus Skrevet 8. mai 2003 Skrevet 8. mai 2003 Jeg har ikke sansen for alle nyfødte babyer, men lille-Maud er da skjønn! ) 0 Siter
moi Skrevet 8. mai 2003 Skrevet 8. mai 2003 Det er nøyaktig tre nyfødte jeg har syntes har vært pene: mine egne tre. Jeg ser jo på bilder i ettertid at de så ut som små skrukketroll. Hormonstormen gjør at en synes sin egen nyfødte unge er vakker (i tillegg til myrsnipesyndromet dah), men jeg har sjelden hormonstormer når jeg kikker på andres nyfødte. Men for all del, fredsduen til Mærta er vel en helt normalt pen unge, det! 0 Siter
Ørkenvandreren Skrevet 8. mai 2003 Skrevet 8. mai 2003 Selv om hun har et handicap med to lattterlige figurer som foreldre, så så ungen ganske pen ut, synes jeg. 0 Siter
shandy Skrevet 8. mai 2003 Skrevet 8. mai 2003 Jeg synes Mærha har blitt vakker etter at hun traff dette Ari-mennesket. Det syntes ikke jeg Jane. Jeg kan til nød strekke meg til søt for å være grei. Det er greit å være forelsket, men Märthas blikk på Ari, minner om ei hengiven bikkje. 0 Siter
Gjest ikke undertegnet Skrevet 8. mai 2003 Skrevet 8. mai 2003 Herregud hva er det som feiler deg? Hun ser akkurat ut som en normal baby. Og alle babyer er søte synes jeg. (Men mine tre var selfølgelig nydeligere enn alle andre da) 0 Siter
Anki Skrevet 8. mai 2003 Skrevet 8. mai 2003 Jeg syns Maud Angelica ser ut som en helt normal baby jeg Og babyer er stort sett skjønne - kanskje ikke med en gang, men etter noen dager/uker i hvert fall. Men selvfølgelig - den skjønneste babyen jeg noengang har sett er min egen sønn da )) *verpesjuk* 0 Siter
Gjest merkeIig Skrevet 8. mai 2003 Skrevet 8. mai 2003 Herregud hva er det som feiler deg? Hun ser akkurat ut som en normal baby. Og alle babyer er søte synes jeg. (Men mine tre var selfølgelig nydeligere enn alle andre da) Må det feile et menneske noe fordi det ikke synes babyen til Ari Behn er søt? 0 Siter
PREETI Skrevet 8. mai 2003 Skrevet 8. mai 2003 Vel.. Maud Angelica navnet ble litt for "poetisk" og spesielt for meg. Utseendet hennes har jeg ikke studert så nøye 0 Siter
Gjest ikke mette marit fan!! Skrevet 8. mai 2003 Skrevet 8. mai 2003 Selv om hun har et handicap med to lattterlige figurer som foreldre, så så ungen ganske pen ut, synes jeg. Synes ari behn er litt spesiell,men jeg synes mette marit er enda verre. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.