Gjest millit Skrevet 7. mai 2003 Skrevet 7. mai 2003 Har kjøpt en variant army-bukse. Brun med lommer på siden og alt det der, men litt finslig i stilen kanskje? Kjøpt på Voice of Europe. Hva søren for slags sko bruker man til denne? Og topper? Jeg digga buksa, men tenkte ikke særlig langt... :-/ 0 Siter
soleil Skrevet 7. mai 2003 Skrevet 7. mai 2003 Kule joggesko.. Dr.Martens? Nå er det mye spesielle sko å få tak i, litt høye svarte fotballsko- aktige ting er litt kult. Vurderer å kjøpe meg et slikt par. http://www.skoringen.no De har noen kule "joggesko" i alle fall. Ellers se etter roots. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 7. mai 2003 Skrevet 7. mai 2003 Boots? dr.martens eller London underground? 0 Siter
SierDuDet Skrevet 8. mai 2003 Skrevet 8. mai 2003 Sånn blå "bomb jacket" og svarte boots med hvite skolisser. 0 Siter
serendipity Skrevet 8. mai 2003 Skrevet 8. mai 2003 Om buksa er litt tøff, ville jeg "myket" opp med spisse støvletter og høye heler. Til og med de "gode gamle" pumpsene er super kult til sånne bukser. "Basket sko", om du bruker buksene mer til fritid, og ikke i og på byen osv. Av topper kan du bruke nesten alt. Tunikar, tøffe mønstrete bomullstopper, singlet med heklet sjal over. Ja kort sagt det meste, men IKKE collegegensere, he he. Med mindre det er en stilig en med hette da.?? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.