Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe, snakker om idioter, håper ikke dette er målet på gjennomsnittlig iq på dagens ungdom.

Skrevet

Vil bare si at jeg _aldri_ har følt meg programforpliktet til å forstå behovet for masseidioti eller synes at russen er spesielt festlig.

Til russ som evt. leser dette: Faktum er at man ikke _må_ være åndsforlatt som 17-18 åring.

Skrevet

Hvert år blir jeg glad for at jeg som 17 åring innså hvor idiotisk dette er. Burde være forbud å være russ når de tror at man er hevet over loven når man har på russedrakt!!

Håper disse som artikkelen gjelder får bot så det svir! Når de har råd til å bruke mange ti tusner på klær og bil, og alkohol i tillegg, så bør de punge ut.

ps. er ikke noen grine biter som alltid sitter hjemme, men jeg står for det jeg gjør -edru/ikke edru- uten å gjemme meg bak "russe morro"..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...