Jane Skrevet 8. mai 2003 Skrevet 8. mai 2003 Skal man først pøble litt, så bør man jo ikke være så stutte i huet at man strør rundt seg med visittkort, hjelper liksom ikke at man skjuler bilskiltene med teip da. *himler* http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=58660 0 Siter
mrxx Skrevet 8. mai 2003 Skrevet 8. mai 2003 Hehe, snakker om idioter, håper ikke dette er målet på gjennomsnittlig iq på dagens ungdom. 0 Siter
favn Skrevet 8. mai 2003 Skrevet 8. mai 2003 Vil bare si at jeg _aldri_ har følt meg programforpliktet til å forstå behovet for masseidioti eller synes at russen er spesielt festlig. Til russ som evt. leser dette: Faktum er at man ikke _må_ være åndsforlatt som 17-18 åring. 0 Siter
darma Skrevet 8. mai 2003 Skrevet 8. mai 2003 Hvert år blir jeg glad for at jeg som 17 åring innså hvor idiotisk dette er. Burde være forbud å være russ når de tror at man er hevet over loven når man har på russedrakt!! Håper disse som artikkelen gjelder får bot så det svir! Når de har råd til å bruke mange ti tusner på klær og bil, og alkohol i tillegg, så bør de punge ut. ps. er ikke noen grine biter som alltid sitter hjemme, men jeg står for det jeg gjør -edru/ikke edru- uten å gjemme meg bak "russe morro".. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.