Tonette Skrevet 8. mai 2003 Skrevet 8. mai 2003 Tror det er best å holde seg hjemme i år. Jeg er gravid, og med et såkalt risikosvangerskap må jeg gå til kontroll en gang i uken. 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 8. mai 2003 Skrevet 8. mai 2003 Hørte rykter om en gratis leilighet i Spania som roper på meg. Synd det er så varmt der, jeg liker å fryse litt. 0 Siter
Reg@l Skrevet 8. mai 2003 Skrevet 8. mai 2003 Jeg og gemalen skal en langweekend til London i slutten av mnd. I midten av juni skal hele familien, inkludert bikkja, til hytta på Tjøme. Regner med vi blir 2 uker, hvertfall 10 dager. I oktober skal jeg og Knotten til Malaga. 0 Siter
Kvinna Skrevet 8. mai 2003 Skrevet 8. mai 2003 Til Gotland (Sverige) under middelalderuka! http://www.medeltidsveckan.com ...Og hytta...og kanskje Jotunheimen! 0 Siter
Kizza1365380506 Skrevet 8. mai 2003 Skrevet 8. mai 2003 I år skal jeg endelig til Kreta med ungene igjen. Så skal vi ha resten av ferien i båten. Første gang jeg gleder meg til sommerferien på mange år. 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 8. mai 2003 Skrevet 8. mai 2003 Hørte rykter om en gratis leilighet i Spania som roper på meg. Synd det er så varmt der, jeg liker å fryse litt. Ja, huff der er det varmt. Ta deg en tur til Svalbard ;-) 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 8. mai 2003 Skrevet 8. mai 2003 Ja, huff der er det varmt. Ta deg en tur til Svalbard ;-) Ja. der er det billig og kaldt øl. Brodern vil ha meg dit når jeg har spist mye hvitløk. Han mener da det er til mitt eget beste før jeg blir lagt i tønne og gravd ned i Sibir sammen med atomavfall. 0 Siter
mAd Skrevet 8. mai 2003 Skrevet 8. mai 2003 skal vi see.. liten tur innom haugesund i juni og roskilde i juli. etter roskilde pakker jeg sambo og ildere i kofferten og drar hjem til foreldrene mine 0 Siter
Gjest Pricilla Skrevet 9. mai 2003 Skrevet 9. mai 2003 Skal to uker til Jugoslavia å besøke slekt av samboern min. Så skal jeg på hytta (ferskvann) og noen dager på hytta til pappa ved sjøen. Så er det mulig jeg tar med meg mormor til Tønsberg en langweekend i slutten av juli. Ellers blir det en del grilling i parkene rundt om kring i Oslo - alltid hyggelig når det er fint vær og pilsen er kald. : ) Bare sommern kommer da... 0 Siter
Anki Skrevet 10. mai 2003 Skrevet 10. mai 2003 Det blide sørland ) Pluss at vi skal til Stavern og til Bø i Telemark. *glede seg* 0 Siter
x-woman Skrevet 10. mai 2003 Skrevet 10. mai 2003 Det blide sørland ) Pluss at vi skal til Stavern og til Bø i Telemark. *glede seg* Vi skal kjøre nedover i Tyskland. Noen som har vært der og har gode tips for overnatting og ekskursjoner ? Jeg leste i VG for lenge siden om at et sted i tyskland fantes europas største shopping- senter..... noen som vet hvor det er for jeg har glemt det. Please 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.