Gå til innhold

Paranoia eller? (litt langt)

Anbefalte innlegg

Gjest Naiv som faen!

For noen år siden var jeg aktiv på chattefronten. På det mest intense chattet jeg med flere samtidig og det daglig. Temaene vi chattet om var ganske så uskyldige, men det kunne sikkert hende at det enkelte ganger ble en litt flørtende undertone, men ikke mer enn det. Jeg oppga aldri mer enn fornavnet mitt til de som jeg fant tonen med, men.....

Nå mer enn 2 år etter får jeg plutselig mail på min jobbmailadresse fra en av disse fyrene som jeg chattet med. Han bruker nicknavnet sitt og spør om jeg husker ham. Etter å ha rotet litt i bevisstheten gjør jeg jo det, men det er veldig vagt. Det som gjør at jeg føler ubehag er at jeg nå forstår at fyren kjenner hele navnet mitt (e-mailadressen er i mitt fulle navn) og han vet også med all sannynlighet hvordan jeg ser ut fordi jeg er spaltist i en gratisavis hvor det står bilde og e-postadresse. Dette betyr altså at det er et menneske i byen (stor by) som vet hvem jeg er mens jeg ikke har peiling. Jeg har bare et fornavn som like så godt kan være fake. Jeg må innrømme at dette gjør meg lettere paranoid. Tonen i mailen var svært flørtende og jeg synes det gjorde det hele ekstra ekkelt. Jeg ba om at han skulle avsløre seg selv siden han nå vet hvem jeg er, men det nekter han. Jeg vil nå ikke besvare flere mail. Jeg innser nå at jeg aldri skulle ha svart, men etterpåklokskap er sjelden til nytte.

Hva kan jeg gjøre??? Har du noen tips??

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/104138-paranoia-eller-litt-langt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Naiv som faen!

Se det an du.. nå blir jeg nyskjerrig på hvem du er!! Du er sikker på at det ikke er non som tuller med deg? *s*

Hvis det blir værre så..

Jeg er ingen kjendis så er bare det sagt :)

Ville bare legge til at det ligger mer bak som jeg ikke kommer inn på som er årsaken til at jeg svarte på mailen hans....bare slik at dere ikke tror jeg er helt blåst for hjerneceller.

Jeg reagerer nok litt sterkt fordi jeg det siste halve året har vært ute for noen ekle opplevelser som har gitt meg litt noia.

Jeg er ingen kjendis så er bare det sagt :)

Ville bare legge til at det ligger mer bak som jeg ikke kommer inn på som er årsaken til at jeg svarte på mailen hans....bare slik at dere ikke tror jeg er helt blåst for hjerneceller.

Jeg reagerer nok litt sterkt fordi jeg det siste halve året har vært ute for noen ekle opplevelser som har gitt meg litt noia.

Trodde du hadde svart, misforsto. Hvis du har opplevd andre ekle ting, det er ikke den samme?

Jeg har opprettet egen hotmail adr for "ukjente" personer, bla på nettet, min egen hjemmeadr gir jeg ikke ut.

Men nei du er ikke naiv forresten!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...