Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen lyrikkinteresserte folk her som vet hvem som har skrevet følgende?

"Alle disse dager som kom og gikk,

ikke visste jeg at det var livet."

Skrevet

Ulven har nesten rett, det er Stig Johansson i samlinga "Den kapsejade himlen" fra 1984.

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Ulven har nesten rett, det er Stig Johansson i samlinga "Den kapsejade himlen" fra 1984.

Hva slags folk er det som går rundt og bare veit sånt ?

:-)

Skrevet

Hva slags folk er det som går rundt og bare veit sånt ?

Det er favorittsitatet mitt, så jeg hadde tilfeldigvis slått det opp før! Ikke spør meg om annen lyrikk, er du grei..

Skrevet

Det er favorittsitatet mitt, så jeg hadde tilfeldigvis slått det opp før! Ikke spør meg om annen lyrikk, er du grei..

Er det bare et sitat eller er det endel av et helt dikt. Jeg og liker det sitatet og skulle gjerne hørt resten hvis det er noe. Prøvde å søke på Googles men fant det ikke

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Jeg begynte å lure :-)

Skrevet

Det hadde vært et så veldig mye bedre sitat dersom ikke TvN hadde brukt det som slagord for Onsdagsfilmen... Det ødela liksom alt.

Skrevet

Er det bare et sitat eller er det endel av et helt dikt. Jeg og liker det sitatet og skulle gjerne hørt resten hvis det er noe. Prøvde å søke på Googles men fant det ikke

Diktet heter: Förlusten, og er ikke lenger enn dette :-)

"Alla dessa dagar som kom och gick / inte visste jag att de var livet"

Skrevet

Diktet heter: Förlusten, og er ikke lenger enn dette :-)

"Alla dessa dagar som kom och gick / inte visste jag att de var livet"

Takk

Skrevet

Bare så synd at det tar så mange år før man oppdager det :o)

Skrevet

Det hadde vært et så veldig mye bedre sitat dersom ikke TvN hadde brukt det som slagord for Onsdagsfilmen... Det ødela liksom alt.

Flaks at jeg sjeldent eller aldri ser på tv, da! ;o)

Skrevet

Bare så synd at det tar så mange år før man oppdager det :o)

....og jeg oppdaget det først etter at min kjære mann døde :o(

Men, uansett: takk for at dere som visste svar, svarte på spørsmålet mitt!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...