darma Skrevet 9. mai 2003 Skrevet 9. mai 2003 ..siden han jobber om natta, men samtidig har anledningen til å sitte med PC?*lurer* Forøvrig ble jeg ferdig med den værste eksamenen igår!! JUHU!!!!!!!!!!! 0 Siter
rufsetufsa Skrevet 9. mai 2003 Skrevet 9. mai 2003 Han er hallik på massasjeinstitutt, tror jeg. 0 Siter
mysteria Skrevet 9. mai 2003 Skrevet 9. mai 2003 Han er hallik på massasjeinstitutt, tror jeg. Humf... Er der jeg har ham fra ja... ) 0 Siter
Gjest natta Skrevet 9. mai 2003 Skrevet 9. mai 2003 Tipper han er nattevakt. Nattevakter løper vel ikke etter tyver _hele_ natta. Sikkert mye dødtid. Hadde han ikke hatt PC, så kunne han f.eks. holdt på med brodering eller hekling. 0 Siter
rufsetufsa Skrevet 9. mai 2003 Skrevet 9. mai 2003 Humf... Er der jeg har ham fra ja... ) Nei, det er der mannen din har han fra... *gliser ondskapsfullt* 0 Siter
darma Skrevet 9. mai 2003 Forfatter Skrevet 9. mai 2003 Humf... Er der jeg har ham fra ja... ) Hehe, fantasifullt ja, men tipper han er nattevakt av en eller annet slag! 0 Siter
mysteria Skrevet 9. mai 2003 Skrevet 9. mai 2003 Nei, det er der mannen din har han fra... *gliser ondskapsfullt* Kvesser klørne ondskapsfult.. Værste av alt så var han i Oslo for ikke lenge siden.. Humf.. Og så han som sa han havnet på smuget... ) 0 Siter
rufsetufsa Skrevet 9. mai 2003 Skrevet 9. mai 2003 Kvesser klørne ondskapsfult.. Værste av alt så var han i Oslo for ikke lenge siden.. Humf.. Og så han som sa han havnet på smuget... ) Smuget kan være like ille som massasjeinstitutt. Slipp ALDRI mannen din løs på Smuget. *ler* 0 Siter
rufsetufsa Skrevet 9. mai 2003 Skrevet 9. mai 2003 Hehe, fantasifullt ja, men tipper han er nattevakt av en eller annet slag! Han er faktisk kirsebærpoliti (eller noe sånt) når han ikke er på instituttet. 0 Siter
SierDuDet Skrevet 9. mai 2003 Skrevet 9. mai 2003 Giggolo. Jeg knuller gifte damer for penger. 0 Siter
rufsetufsa Skrevet 9. mai 2003 Skrevet 9. mai 2003 Giggolo. Jeg knuller gifte damer for penger. Nei, du må betale på lik linje som kundene for å få deg noe i massasjeinstituttet. Litt rabatt har du sikkert, men ikke prøv å snu det om! 0 Siter
SierDuDet Skrevet 9. mai 2003 Skrevet 9. mai 2003 Nei, du må betale på lik linje som kundene for å få deg noe i massasjeinstituttet. Litt rabatt har du sikkert, men ikke prøv å snu det om! Noen foredeler har man jo, men det går mer på at jeg og jentene er kollegaer. Juleborda våre tar til tider helt av. 0 Siter
mysteria Skrevet 9. mai 2003 Skrevet 9. mai 2003 Smuget kan være like ille som massasjeinstitutt. Slipp ALDRI mannen din løs på Smuget. *ler* *målløs* Ja ja.. var ute jeg også den kvelden... ) 0 Siter
mysteria Skrevet 9. mai 2003 Skrevet 9. mai 2003 Giggolo. Jeg knuller gifte damer for penger. Vært til opplæring til Krogstad????? :op 0 Siter
rufsetufsa Skrevet 9. mai 2003 Skrevet 9. mai 2003 *målløs* Ja ja.. var ute jeg også den kvelden... ) Men var du ute SAMMEN med han? *erter* 0 Siter
rufsetufsa Skrevet 9. mai 2003 Skrevet 9. mai 2003 Noen foredeler har man jo, men det går mer på at jeg og jentene er kollegaer. Juleborda våre tar til tider helt av. Ja, det er viktig å ta seg godt av de ansatte... *ler* 0 Siter
mysteria Skrevet 9. mai 2003 Skrevet 9. mai 2003 Men var du ute SAMMEN med han? *erter* Nope.. var 50 mil unna hverandre.. Men hva vi ikke vet har vi ikke vondt av noen av oss... ) 0 Siter
SierDuDet Skrevet 9. mai 2003 Skrevet 9. mai 2003 Vært til opplæring til Krogstad????? :op Hehe, han er en stabil kunde 0 Siter
SierDuDet Skrevet 9. mai 2003 Skrevet 9. mai 2003 Ja, det er viktig å ta seg godt av de ansatte... *ler* Det er det! 0 Siter
mysteria Skrevet 9. mai 2003 Skrevet 9. mai 2003 Hehe, han er en stabil kunde Hver sin smak.. Men er sikkert fonøyd du, han kan jo sine ting.. ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.