Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 55
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• BettyBlue

8

• Soria

5

• Jane

5

• soleil

5

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Ja, han var god. I tillegg synes jeg han ble-den_hjerteknuseren når han farget håret :-)

Skrevet

Ja, han var god. I tillegg synes jeg han ble-den_hjerteknuseren når han farget håret :-)

Syns han var finere før jeg :(

Gjest Maja_h
Skrevet

Syns alle tre guttene skulle delt første plassen.

Men vi ser vel mer til DE uansett hvordan det går...

Skrevet

Det synes jeg også.

rufsetufsa
Skrevet

Han skulle heller stripet det lysere. Både han og Kurt var knallgode i dag. Gaute var en skuffelse.

Skrevet

Ja.....! *rødme*!!!

Men jeg er jo 32 1/2 år!?!

Knis!

Skrevet

Synes øynene ble mer fremhevet nå. Syntes ikke han var så fin før jeg. Men nå tilhører jeg vel ikke akkurat målgruppen heller da.

Skrevet

Ja.....! *rødme*!!!

Men jeg er jo 32 1/2 år!?!

Knis!

Jeg er 36 *s*

Gjest lurer litt ja...
Skrevet

hallo...er det ingen som hører at kurt er best, og ikke baserer noe på utseendet??

Skrevet

Jeg er 36 *s*

Leste en gladhsitorie i Se og Hør i dag om ei dame på 32 og en gutt 16 som ble veldig lykkelige sammen.

Gutten var i utgangspunktet barnevakt for ungene hennes, men så oppstod det søt musikk.. :()

Det søteste i historien var at mora til gutten gifta seg med eksmannen til dama.

Jeg ble nesten rørt til tårer. Vakker historie.

Så hvis du trenger en barnevakt..............

Gjest ikke undertegnet
Skrevet

hallo...er det ingen som hører at kurt er best, og ikke baserer noe på utseendet??

Jo! MEN... Idol vil si et idol, og det innebærer, enten en liker det eller ikke, at en har et godt utseende.

Slik har det bestandig vært. Det er ikke noe nytt i våre dager.

Skrevet

Leste en gladhsitorie i Se og Hør i dag om ei dame på 32 og en gutt 16 som ble veldig lykkelige sammen.

Gutten var i utgangspunktet barnevakt for ungene hennes, men så oppstod det søt musikk.. :()

Det søteste i historien var at mora til gutten gifta seg med eksmannen til dama.

Jeg ble nesten rørt til tårer. Vakker historie.

Så hvis du trenger en barnevakt..............

*lol*

Gjest blame
Skrevet

Er det virkelig ingen som hører hvor lite rent han synger? Spesielt i dag! Velvet, som er en av favorittsangene mine gjennom alle tider, ble jo helt maltraktert..

Kurt! Kurt! Kurt-Kurt-Kurt! :)

Skrevet

Jo! MEN... Idol vil si et idol, og det innebærer, enten en liker det eller ikke, at en har et godt utseende.

Slik har det bestandig vært. Det er ikke noe nytt i våre dager.

Ja, bare se på Beatles og Rolling Stones!

Kjempepene mennesker!

Skrevet

Det synes jeg også.

Ser at de gamle kjerringene over her faktisk sikler på David, og har skitne fantasier om han. Det er viktig for meg å få frem at jeg _ikke_ sikler på 16 år gamle guttevalper - det vil jeg fader ikke ha på meg. David er en pen gutt, og vekker ikke annet enn morsfølelser i meg.

Men du David, kom tilbake om 20 år, så _kanskje_.

Sånn.

Skrevet

Kurt har sin egne stil, godt voksen (26), gift og godt etablert i bandet Fenrik Lane (eller hva det heter) - han har fått masse fortjent ros og oppmerksomhet, men han passer ikke til å bli Idol 2003.

Han er kjendis allerede.

David, derimot - er en uslepen diamant. Jeg kicka også veldig i begynnelsen på alle de falske tonene hans, men det er barnemat i forhold til hans utstråling, talent og gehør. Det som er viktig å vektlegge, er hans voldsomme utvikling!!! Så mye bedre på noen uker, han blir jo backet opp videre om han blir Idol - da har vi en fin, norsk stjerne.

Skrevet

Ser at de gamle kjerringene over her faktisk sikler på David, og har skitne fantasier om han. Det er viktig for meg å få frem at jeg _ikke_ sikler på 16 år gamle guttevalper - det vil jeg fader ikke ha på meg. David er en pen gutt, og vekker ikke annet enn morsfølelser i meg.

Men du David, kom tilbake om 20 år, så _kanskje_.

Sånn.

Jeg kan godt innrømme at jeg sikler på han.

Så lenge han er over 16 så er det lov å si det.

*sikle*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...