Gå til innhold

Slik ser en del dolere ut

Anbefalte innlegg

Gjest IngenLurerDenneGutten

Jeg har spurt før, men du så det vel ikke, har galleriet fått ny adresse? Jeg kommer ikke inn.

Hvorfor er noen så redd for identiteten sin mon tro. Jeg for min del har lagt ut e-postadressa mi flere ganger her - og fått mange hyggelige mailer.

Fortsetter under...

Pappa Bjørn

En svært god beskrivelse dersom du legger til litt i høyden. Rund og skjeggete med godt humør stemte svært godt. Når det gjelder å være en skøyer medfører det riktighet, noe som til tider har skaffet meg endel trøbbel.*L*

Må jeg også få applaudere beskrivelsen av Sør. Jeg kan kanskje forsøke å slå det sammen med mitt inntrykk som er en kortvokst Mr. Bean.

Gjest dame heller

En svært god beskrivelse dersom du legger til litt i høyden. Rund og skjeggete med godt humør stemte svært godt. Når det gjelder å være en skøyer medfører det riktighet, noe som til tider har skaffet meg endel trøbbel.*L*

Må jeg også få applaudere beskrivelsen av Sør. Jeg kan kanskje forsøke å slå det sammen med mitt inntrykk som er en kortvokst Mr. Bean.

Hva om sør er en dame...

Annonse

Ulv I Faarikaal

Synes jeg er høy nok og ville jeg være mørk kunne jeg skiftet farge hos frisøren :o)

Egentlig har jeg skikkelig rødt hår men det har blitt så avbleket at det også måtte farges opp. Så det med hissigproppen stemmer

Rødt hår overalt ?

Ulv I Faarikaal

Et gjennomsiktig forsøk på lure ut noen opplysninger som kan noteres i mappene. Paranoid som jeg er.

Ulv i Faarikål: høy mørk og tynn arbeidskar fra Nittedal. Er i 40 åra og stemmer høyre, kjører rundt i caddy og drømmer om Merchedes.

VW Caddy, asyl-edition, turban og interkurder, alifelger, serberstyring, sotete hinduer, allahrm og helt nytt muslimanlegg, 4 x 50 w

Litt av hvert finner du her:

http://home.no.net/ulvikaal

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...