Gå til innhold

Hvem av dagens doler har vært her lengst?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Det er sikkert Lillemus som har vært her lengst.

Lillemus ja, og et nick til. De sto på det gamle kartet, om du husker?

Ja, den gang var det iallefall ikke som nå :-) Husker du Simen webmaster da Jane? Det var tider. Sabla grei fyr...flirer, og tenker tilbake.

Gjest Jolly Roger

Jeg fant DOL vinteren/våren 97, om jeg ikke tar helt feil. Og har vel gått gjennom 1000 nick siden den gangen... :-)

Noe av det første som gjorde inntrykk var en figur som het Lady, Lady32 eller noe slikt, som hadde en noe alternativ livsstil.

Jaja.

Annonse

Gjest tilt

Lillemus ja, og et nick til. De sto på det gamle kartet, om du husker?

Ja, den gang var det iallefall ikke som nå :-) Husker du Simen webmaster da Jane? Det var tider. Sabla grei fyr...flirer, og tenker tilbake.

Evig eies kun det tapte. Er du blitt så gammel nå da at det bare er gamledager som gjelder. Jeg har vært her i mange år, men er like ung .-)

Jeg har vært innom her dann og vann siden 1997.

Har ikke vært særlig aktiv før det siste halve året. Har utviklet en aldri så liten avhengighet. :()

Husker den tida man sendte mail til legen og fikk svar samme dag eller dagen etter. Det var til og med gratis!

Gikk under nicket Toivo19 en stund, til jeg innså at det ga assosiasjoner til at jeg var både finne og mannfolk.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...