Gå til innhold

Trenger hjelp i parfyme-jungelen!!!

Anbefalte innlegg

Gjest Leika

Hei, jeg vet dette kan høres søkt ut, men jeg trenger likevel litt hjelp til å finne en parfyme. Skal ut og reise, og må ærlig talt innrømme jeg syns det er vanskelig å vite hvilek parfymer jeg bør lukte på og hvilke jeg kunne spart meg for....I tillegg tar det så uendelig med tid....

Så hvis jeg kunne klart meg med noen få...?

Håper noen smarte med god nese og kjennskap kan hjelpe meg på vei. Jeg liker de litt friske, blomstrete, romantiske...IKKE med musk, og ikke for krydrete...Men Må passe både dag og kveld..

Pr i dag bruker jeg J'adore og liker den godt. Vil ha noe nytt.

Har luktet på Romance og Light Blue...Liker begge.

Noen tips til parfymer i samme genre?

(jaaada, jeg vet det er vanskelig...men fortell meg om en du liker, da...)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/104312-trenger-hjelp-i-parfyme-jungelen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest leika

Jeg er veldig glad i Jaïpur fra Bouheron. Den er veldig god! :-)

En som er litt lettere i duften, er Eternity. Den er god, og den bruker jeg en del til hverdags.

Takk for svar! Er enig i Jaipur, men den bruker min moder! ;-))

Eternity er ok, særlig den nye orkidè-duften..men litt for krydret og den som har vært i alle år er litt for mange som har...men takk likevel, du!.-))

Annonse

Gjest Parfymeelsker.

Takk for svar! Er enig i Jaipur, men den bruker min moder! ;-))

Eternity er ok, særlig den nye orkidè-duften..men litt for krydret og den som har vært i alle år er litt for mange som har...men takk likevel, du!.-))

Estee Lauder sin Pleasures har en frisk god blomsterduft.Jeg bruker den om sommeren.Ellers sverger jeg til en fra Oscar De La Renta som heter So.Estee Lauder har forresten en annen kjempegod som heter Intuition.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...