Gå til innhold

hotell cæsar i kveld!?!?!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Daisy

Ja, det hjalp jo noe voldsomt

;p Skynd deg å se, og skriv fort.

Er ikke hjemme. Men jeg leste i se og hør eller her og nå eller noe sånt at han ble funnet i skogen - men død eller levende??? det sto det ikke. Men jeg vil tippe levende. Er jo ganske forutsigbart det der hotellet.

Annonse

Gjest cæsarfan

Er det virkelig noe å følge med på????

Er du virkelig så blond at du synes alle bør like å se Schrödingers katt og Kveldsnytt?

Kan du ikke bare godta at andre har annerledes smak enn deg, uten å kommentere det når noen liker noe du ikke liker???

Sorry, men slike utspill i tråder ser jeg på som teite. Dersom du ikke liker cæsar, så hold det unna sånne tråder, da vel.

Ærlig talt, sigga! Må du virkelig svare på tråder som inneholder spørsmål, når du ikke har svar på det det blir spurt om?

Man er ikke avhengig av å se nicket "sigga" i svarene når man spør, vet du!

Det er fristende å spørre deg:

Hvorfor svarer du på innlegg "som inneholder spørsmål, når du ikke har svar på det det blir spurt om?" av Sigga.

Vel...????

Med vennlig hilsen

Er du virkelig så blond at du synes alle bør like å se Schrödingers katt og Kveldsnytt?

Kan du ikke bare godta at andre har annerledes smak enn deg, uten å kommentere det når noen liker noe du ikke liker???

Sorry, men slike utspill i tråder ser jeg på som teite. Dersom du ikke liker cæsar, så hold det unna sånne tråder, da vel.

oooops....sorry....

Ærlig talt, sigga! Må du virkelig svare på tråder som inneholder spørsmål, når du ikke har svar på det det blir spurt om?

Man er ikke avhengig av å se nicket "sigga" i svarene når man spør, vet du!

Neimenn..hjelpe meg så hårsåre vi var i dag da....cæsar er visst viktig for mange...

Annonse

Du kommenterer at jeg ikke liker det du liker...er vi så ulike da eller er vi like ille eller like bra da?

Ikke liker jeg schrødingers katt...men du rakker ned på de som liker det....

...og blond...vel er jeg det da?Og hva er det for slags holdning til blondiner...at de er dumme og uvitende??? Er i dritthumør i dag så la meg bare svare på det jeg vil og hev deg over det hvis du er et bedre menneske enn meg som ikke svarer på usaklige innlegg...

Gjest zzzzzzzzz

Neimenn..hjelpe meg så hårsåre vi var i dag da....cæsar er visst viktig for mange...

Vet du, Hotel Cæsar er like viktig for meg som sprekken i rompa til en flodhest! Bryr meg "midt i ryggen!"

Men det er litt irriterende å se slike svar, altså!

Mulig jeg er meget naiv, men når folk stiller et spørsmål, uansett hva det gjelder, så forventer man vel et _svar_!?

Har du ikke sett på HC, så ikke gidd å svar, da vel!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...