Gå til innhold

Jeg er lege, kan man være doler da?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er helt ok at du stikker innom her når du er psykolog.

Det hadde vært langt verre om du satt her og hang hvis du var kirurg og det lå en eller annen stakker, halvveis åpnet opp på en benk, og ventet på deg, mens du var innom her og svarte på diverse forum undersøkelser.

Gjest Dr. Miranda

Det er helt ok at du stikker innom her når du er psykolog.

Det hadde vært langt verre om du satt her og hang hvis du var kirurg og det lå en eller annen stakker, halvveis åpnet opp på en benk, og ventet på deg, mens du var innom her og svarte på diverse forum undersøkelser.

Jeg er da ikke psykolog, og ikke ligger det noen på opperasjonsbordet og venter heller.

Men det venter nok noen "drukne" pas. utover natta.

Velkommen i supperådet, pleier jeg å si.

Her sitter vi, en gjeng med livserfaring uten sammenlikning forøvrig. Ja, det er sånn det er :-)

Ikke alltid noe å smile av, men du kan nok kanskje lære litt om hva det vil si å leve utenfor frakken.

Tøyser du, får du med meg å gjøre, hvis ikke, kan du lære noe av tullete dolere, som faktisk ikke er så halvgærne allikevel.

Du kan nærmest skrive særoppgave ang. temaet, og du vil bli rik.

Begynn med:

Hvem?

Hva?

Hvorfor?

Ny versjon.

Jaja, kaffeslabras med leger har jeg vært med på før :-) Det begynner med det faglige, og så er det på en måte som de glemmer sitt yrke. Kan du fatte det?

Jeg skjønner, alle er mennesker, tross alt. PS, jeg liker ikke kliss :-)

Gjest ikke undertegnet

Kan du vel!

Men siden du først er her og du reklamerer med å være lege, lurer jeg på en ting..

Vet du hva slags sykdom loddrette striper i neglen kan være symptom på?

Jeg er ganske så hypokonder, og har søkt en del på dette, uten å finne annet enn at det kan være tegn på alvorlig sykdom, uten at det blir nevnt hvilke...

Kjempeflott om du gidder å svare!:o)

Annonse

Gjest Dr.miranda

Velkommen i supperådet, pleier jeg å si.

Her sitter vi, en gjeng med livserfaring uten sammenlikning forøvrig. Ja, det er sånn det er :-)

Ikke alltid noe å smile av, men du kan nok kanskje lære litt om hva det vil si å leve utenfor frakken.

Tøyser du, får du med meg å gjøre, hvis ikke, kan du lære noe av tullete dolere, som faktisk ikke er så halvgærne allikevel.

Du kan nærmest skrive særoppgave ang. temaet, og du vil bli rik.

Begynn med:

Hvem?

Hva?

Hvorfor?

Ny versjon.

Jaja, kaffeslabras med leger har jeg vært med på før :-) Det begynner med det faglige, og så er det på en måte som de glemmer sitt yrke. Kan du fatte det?

Jeg skjønner, alle er mennesker, tross alt. PS, jeg liker ikke kliss :-)

Hehe vi glemmer ofte vårt yrke, vi tuller og tøyser som andre. Liker pene manneben og faste rumper.

Man må bare skille arbeid, fritid og fredagspauser.

Du... siden du er lege kan du gi meg et råd også:

Jeg tror jeg for et par timer siden dytta i meg noe kylling som ikke var helt bra, for nå raper jeg hele tiden og merker at noe ikke er som det skal.

Hva bør jeg gjøre for å bli kvitt de kommende ulumskhetene? Kan ikke være uggen i formen i morgen.

Det burde være åpenbart for alle, SDD :))

Dytt i deg noen kulltabletter du, så fordøyer du nokk kyllingen! Evt skyll kullet ned med eplecidereddik.

Ja, alle burde forstå det, men man må jo være litt fornuftig for å fatte det :)

Er på jobb så jeg har ingen slike ting her... Men farris har jeg. Får se om det duger :)

Kan du vel!

Men siden du først er her og du reklamerer med å være lege, lurer jeg på en ting..

Jeg er ganske så hypokonder, og har søkt en del på dette, uten å finne annet enn at det kan være tegn på alvorlig sykdom, uten at det blir nevnt hvilke...

Det du beskriver er ganske sikkert "alderstillegg". Se på neglene dine - er det flest striper på den hånden du bruker minst? Og kanskje særlig på ringfingeren?

Ta en titt her:

http://www.abcfornails.no/sporf.html

Vennlig hilsen

Annonse

Gjest Necpoy

Kan du vel!

Det kan rett og slett også bare være et tegn på at du mangler et eller annet vitamin eller mineral. Husker ikke hvilket dessverre.

Ulv I Faarikaal

Du... siden du er lege kan du gi meg et råd også:

Jeg tror jeg for et par timer siden dytta i meg noe kylling som ikke var helt bra, for nå raper jeg hele tiden og merker at noe ikke er som det skal.

Hva bør jeg gjøre for å bli kvitt de kommende ulumskhetene? Kan ikke være uggen i formen i morgen.

Sprit dreper bakterier.

Spille musikk av Finn Kalvik får dem til å dø av sorg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...