Gå til innhold

når en venn sklir bort...

Anbefalte innlegg

Gjest så lei meg

Det er så trist, når en som betyr masse sklir lengre og lengre bort. Mailene kommer skjeldent, og svar på innlegg uteblir. Hører man noe, er det bare 'svar' på egne henvendelser, eget mas. Det er sikkert egen feil, men finner ikke svar på hva man gjør galt. Klarer allikevel ikke helt å slippe taket. Trist. Vondt.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/104364-n%C3%A5r-en-venn-sklir-bort/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ikke signatur

Ja, noen venner har man alltid, andre er det jeg kaller "periode" venner.. Venner noen år, og så mister man kontakten. Jeg har mistet kontakten med noen pga flytting, og noen av de jeg festet med er jeg ikke med nå siden vi bare drakk sammen og nå har jeg familie...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...