Gå til innhold

Hvem vinner Big Brother?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest rettned

Grepa kvinnfolk?

Hun sitter jo bare der med håret rett ned, røyken i hånda og kommer med intetsigende replikker. Ikke noe oppløftende syn, det der.

Mulig hun er ok i RL, men det jeg har sett av henne er ikke særlig positivt.

Jeg sitter alltid med håret redd ned, er det galt av meg? Burde jeg heller sittet med håret rett ut?

Jeg synes foresten Stina bør vinne BB, hun er nesten naboen min. :)

Jeg sitter alltid med håret redd ned, er det galt av meg? Burde jeg heller sittet med håret rett ut?

Jeg synes foresten Stina bør vinne BB, hun er nesten naboen min. :)

he he,håret rett ned er ikke bra, nei. *ler*

Mente ikke sånn bokstavelig, da, mer det at hun ikke gidder å gjøre noe med det, driter i hvordan det ser ut. Lite smil fra henne, og med tjasete hår som ikke er fikset noe på, ser ikke så ok ut, da. (har hengt meg opp i dette jeg, ser du)

Forøvrig henger mitt hår også som regel rett ned, men det er ikke utstelt og tjasete ;-)

Stina virker hyggelig nok, hun, vil heller at hun skal vinne enn Eva-Lill, ihvertfall. (Hvis ikke Halvor vinner). Stina er hyggelig og smilende, og jeg syns de andre har vært ufortjent forjævlige mot henne.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...