Gå til innhold

Hva er vanlig timelønn for sykepleierstudenter?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

En pleieassistent tjener 95 kroner i kommunen eller 115 kroner privat, så jeg vil anta omtrent det siden du ikke er ferdig utdannet?

Jøss... jeg var ufaglært pleieassistent i 1999, og da fikk jeg 101 kroner timen i kommunal bedrift. Lønnstrinn 15... har kanskje litt med ansiennitet å gjøre når jeg tenker meg om.

Jøss... jeg var ufaglært pleieassistent i 1999, og da fikk jeg 101 kroner timen i kommunal bedrift. Lønnstrinn 15... har kanskje litt med ansiennitet å gjøre når jeg tenker meg om.

Nå er det lønnstrinn 7 (gamle lønnstrinn 14) og det er ca 95 kroner timen. Du får lønn etter alder også, så det spørs jo hvor gammel du var da du begynte.

Nå er det lønnstrinn 7 (gamle lønnstrinn 14) og det er ca 95 kroner timen. Du får lønn etter alder også, så det spørs jo hvor gammel du var da du begynte.

Jeg var 24 år i 1999, og hadde tre unger. Jeg fikk lønnstrinn 15, som de regnet seg frem til.

I 1997, da jeg var på vei med nr. to, fikk jeg lønnstrinn 8 på et annet kommunalt sykehjem nordpå.

Kan ikke helt se for meg at jeg skulle dumpe ned på lønnstrinn 7(!) om jeg begynner å jobbe igjen nå?

Skal forresten ringe sykehjemmet her om to strakser for å høre om de har noen ekstravakter til meg. Kanskje jeg finner ut av dette om jeg blir bedt om å komme til samtale...

Jeg var 24 år i 1999, og hadde tre unger. Jeg fikk lønnstrinn 15, som de regnet seg frem til.

I 1997, da jeg var på vei med nr. to, fikk jeg lønnstrinn 8 på et annet kommunalt sykehjem nordpå.

Kan ikke helt se for meg at jeg skulle dumpe ned på lønnstrinn 7(!) om jeg begynner å jobbe igjen nå?

Skal forresten ringe sykehjemmet her om to strakser for å høre om de har noen ekstravakter til meg. Kanskje jeg finner ut av dette om jeg blir bedt om å komme til samtale...

Du dumper ikke ned til lønnstrinn 7, du får samme lønnstrinn som du har hatt, men nå har de flyttet det nedover. Hadde du lønnstrinn 15 før de endret det får du nå lønnstrinn 8, det er akkurat det samme.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...