Gjest claydoll Skrevet 10. mai 2003 Skrevet 10. mai 2003 Jeg skal lage en gave til venninda mi og lurer på om noen her si meg omkretsen på halsen til ei normalt stor katte? Jeg skal lage et kattehalsbånd, med strikk, så jeg trenger også mål på hodeomkretsen. 0 Siter
Gjest bare så du vet det:o) Skrevet 10. mai 2003 Skrevet 10. mai 2003 Jeg vet om to katter som daua på grunn av halsbåndet sitt. Er det en veldig aktiv utekatt så er det kanskje ikke så smart å ha på den halsbånd. Det er fort gjort at den henger seg fast i en grein eller noe sånt. Det som er eventuellt bedre er å lage et kattehalsbånd med veldig "strech" i slik at om katten henger seg fast greier den å smyge seg ut av halsbåndet. 0 Siter
Gjest claydoll Skrevet 10. mai 2003 Skrevet 10. mai 2003 Jeg vet om to katter som daua på grunn av halsbåndet sitt. Er det en veldig aktiv utekatt så er det kanskje ikke så smart å ha på den halsbånd. Det er fort gjort at den henger seg fast i en grein eller noe sånt. Det som er eventuellt bedre er å lage et kattehalsbånd med veldig "strech" i slik at om katten henger seg fast greier den å smyge seg ut av halsbåndet. Tror kanskje du ikke fikk med deg at jeg trengte mål på omkrets på hals og hode fordi jeg skulle lage et halsbånd med strikk.. 0 Siter
Gjest bare så du vet det:o) Skrevet 10. mai 2003 Skrevet 10. mai 2003 Tror kanskje du ikke fikk med deg at jeg trengte mål på omkrets på hals og hode fordi jeg skulle lage et halsbånd med strikk.. Ajaa. *ler* Så ikke det. 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 10. mai 2003 Skrevet 10. mai 2003 Tja... 15-28 cm. Tiger var 28 cm og 7,5 kilo. Gatas skrekk. Vimsen var 16 cm og 4,5 kg, mest en fyrstikkfigur med stor pels. 0 Siter
naiv Skrevet 10. mai 2003 Skrevet 10. mai 2003 Skal katten gå i bånd? Eller er det bare til pynt? Huttetu til begge deler! 0 Siter
Gjest claydoll Skrevet 10. mai 2003 Skrevet 10. mai 2003 Skal katten gå i bånd? Eller er det bare til pynt? Huttetu til begge deler! Liker du ikke katter eller liker du ikke bånd? 0 Siter
naiv Skrevet 10. mai 2003 Skrevet 10. mai 2003 Liker du ikke katter eller liker du ikke bånd? Jeg elsker katter. Frie katter. Naturlige katter. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 10. mai 2003 Skrevet 10. mai 2003 Tja... 15-28 cm. Tiger var 28 cm og 7,5 kilo. Gatas skrekk. Vimsen var 16 cm og 4,5 kg, mest en fyrstikkfigur med stor pels. Gatas skrekk på 7.5 kilo du liksom.. du skulle møtt Grunerløkkas skrekk du.. Trodde katta mi veide ca 8 kg, men etter veing i forrige uke fant jeg ut at han veier 10.5.. Den katta må slankes..! (men han er lang også da, ikke bare blubben..) ) 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 10. mai 2003 Skrevet 10. mai 2003 Gatas skrekk på 7.5 kilo du liksom.. du skulle møtt Grunerløkkas skrekk du.. Trodde katta mi veide ca 8 kg, men etter veing i forrige uke fant jeg ut at han veier 10.5.. Den katta må slankes..! (men han er lang også da, ikke bare blubben..) ) He-he. Hvordan var sangen ? Katta vår er gatas skrekk... Tiger kom hjem med kampskader i mengder, en gang med halve trynet revet løs, veterinæren sydde 15 sting tror jeg, fra øret forbi øyet til munnviken. En annen gang ble han bitt og fikk en byll så stor som et egg ved øret. Den sprakk midt under middagen og spruta over halve kjøkkenet. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 10. mai 2003 Skrevet 10. mai 2003 He-he. Hvordan var sangen ? Katta vår er gatas skrekk... Tiger kom hjem med kampskader i mengder, en gang med halve trynet revet løs, veterinæren sydde 15 sting tror jeg, fra øret forbi øyet til munnviken. En annen gang ble han bitt og fikk en byll så stor som et egg ved øret. Den sprakk midt under middagen og spruta over halve kjøkkenet. Ja de byllene er lekre gitt.. Min trodde faktisk han kunne fange kråke, og ble hakket og fikk en jævel av en byll.. Han har lært nå.. Mot andre katter er han bare søt, men det er ganske få som tør å leke med ham første gang de ser ham.. Han kommer byksende med sine 10kg for å flirte&være grei, og de andre pusene i gata løper forskrekket vekk.. Men noen kompiser har han da fått..) 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 10. mai 2003 Skrevet 10. mai 2003 Ja de byllene er lekre gitt.. Min trodde faktisk han kunne fange kråke, og ble hakket og fikk en jævel av en byll.. Han har lært nå.. Mot andre katter er han bare søt, men det er ganske få som tør å leke med ham første gang de ser ham.. Han kommer byksende med sine 10kg for å flirte&være grei, og de andre pusene i gata løper forskrekket vekk.. Men noen kompiser har han da fått..) Katter er kule, fattern likte dem ikke. I kjærlighetssesongen reka det hannkater rundt oss om natta og hylte, og han spylte ofte ned en gjeng fra trærne som holdt konsert midt på natta. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 10. mai 2003 Skrevet 10. mai 2003 Katter er kule, fattern likte dem ikke. I kjærlighetssesongen reka det hannkater rundt oss om natta og hylte, og han spylte ofte ned en gjeng fra trærne som holdt konsert midt på natta. ).. Skjønner faren din litt da.. Gode sangere er de sjelden.. Min er kastrert, men det skjønner han ikke selv.. remjer etter damer selv om han kan gjøre lite med dem.. 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 10. mai 2003 Skrevet 10. mai 2003 ).. Skjønner faren din litt da.. Gode sangere er de sjelden.. Min er kastrert, men det skjønner han ikke selv.. remjer etter damer selv om han kan gjøre lite med dem.. Kuriøst: kattepenisen har mothaker, som riper innsiden av skjeden når hannen rekker seg ut, det starter eggløsningen ! Derfor blir kattedama forbanna og freser når han trekker seg, det gjør vondt. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 10. mai 2003 Skrevet 10. mai 2003 Kuriøst: kattepenisen har mothaker, som riper innsiden av skjeden når hannen rekker seg ut, det starter eggløsningen ! Derfor blir kattedama forbanna og freser når han trekker seg, det gjør vondt. Hva du vet! ) 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 10. mai 2003 Skrevet 10. mai 2003 Hva du vet! ) Unyttige kunnskaper, akkurat som å vite hvilken melodi som er på baksiden av en gammel Zappa-singel (ordtak). 0 Siter
Alpt Skrevet 11. mai 2003 Skrevet 11. mai 2003 Tja... 15-28 cm. Tiger var 28 cm og 7,5 kilo. Gatas skrekk. Vimsen var 16 cm og 4,5 kg, mest en fyrstikkfigur med stor pels. Varierer fra ca15 på knøttet til over 30 på gammelmonsen, men han legger også fremlabbene på kjøkkenbenken fra gulvstående. 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 11. mai 2003 Skrevet 11. mai 2003 Varierer fra ca15 på knøttet til over 30 på gammelmonsen, men han legger også fremlabbene på kjøkkenbenken fra gulvstående. For et digert beist, er det trygt å ha i hus ? 0 Siter
Alpt Skrevet 11. mai 2003 Skrevet 11. mai 2003 For et digert beist, er det trygt å ha i hus ? Snilleste katta i huset det.. Inntil en eller annen uvitende/utenforstående hannkatt klarer å rote seg inn på stuegolvet.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.