Gå til innhold

Noen som er gode i engelsk ??

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg trenger noen til å oversette dette for meg. Kanskje ikke så enkelt siden det er en del uvanlige ord? Noen som vil prøve seg?

(regner i grunnen med at jeg spør om for mye nå, men...man kan jo alltids prøve :o))

Vevstova ........ er eit einmannsføretak og har vore i drift sidan 1985. Produkta er åkle, løparar, ryer etc. i teknikkane krokbragd og rosengang, samt løparar og teppe i heilsmett og halvsmett samt billedvev.

Alt er handvove etter gamle tradisjonar og mønster.

Varene vert selde på ulike messer landet rundt, og Vevstova har delteke på ei rekkje utstillingar og galleriutstillingar i inn- og utland.

Vevstova har levert større og mindre arbeid til mange offentlege bygg og institusjonar.

Vevstova vev etter kunden sitt ynskje om mål og fargar. Gjerne etter gamle vevnader ein måtte ha.

Ta gjerne kontakt for ein uforpliktande prat, eller send ein e-post.

Hilsen Maya

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/104424-noen-som-er-gode-i-engelsk/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Pass! Som i "jeg står over, eller jeg greier ikke". Det andre var bare for å si at jeg liker Maya som navn. Har akkurat svart på en "hva skal barnet hete", tråd, så jeg var litt i rette stemning.

Ja, der ser du, jeg skjønte ikke :o) Jeg leste pass, som i : Pass deg!!! :o)

Men jeg er enig i at Maya er et pent navn, så om jeg noen gang får en datter, så er vel navnet i grunnen gitt :o)

Ha en fortsatt god kveld!

Hilsen Maya

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...