Gå til innhold

Noen som jobber i natt....

Anbefalte innlegg

laguna1365380434

Jeg har mastergrad fra USA, og tar kurs for lærere i jobb. Tilpasset opplæring. Studerer du spes ped?

Hørtes veldig spennende ut! Lærd dame altså?

Jeg studerer ikke spes.ped, selvom jeg synes det høres veldig interesant ut. Jeg tenkte på å ta ped. en stund, men jeg fant ut at jeg ikke tålmodig nok til å jobbe med barn&unger og valgte derfor bibliotek i stedet..:o)

Fortsetter under...

Nei, da gjør vi nok ikke det.. Jeg går i Oslo.. Men jeg har skulka forskrekkelig masse i år, og må ta meg sammen masse nå.. Det er treigt, og dessuten merker jeg at jeg har direkte vondt for enkelte av fagene:-/

Jeg synes alle fagene er dritgøye. Eddabæddabuse.

Gjest bebba

Hørtes veldig spennende ut! Lærd dame altså?

Jeg studerer ikke spes.ped, selvom jeg synes det høres veldig interesant ut. Jeg tenkte på å ta ped. en stund, men jeg fant ut at jeg ikke tålmodig nok til å jobbe med barn&unger og valgte derfor bibliotek i stedet..:o)

Det var et fornuftig valg. Det er tøft å jobbe i dagens skole. Tøffere enn da jeg begynte som lærer før tyve år siden.

Annonse

Nei jeg jobber ikke da. Hva gjør du herinne så sent?

Jeg har vært på godfest med tjueåringer.

Jeg begynte seriøst å føle meg gammel når halvparten av jentene konkurrerte om å komme først inn på dassen for å spy og en måtte bæres ut i en taxi med hyl og skrik, for å komme seg hjem.

Når i tillegg en av de unge, som jeg tidligere har datet, insisterte på å se kølla mi med ring, hvorpå jeg nektet, og senere måtte inn på en lite rom for å kommunisere med en kompis på mobilen, og den samme jenta følgte etter, jeg med bare en hånd i og med at den andre var på telefonen, hun åpnet smekken min, jeg ba ha dra til *)Y/)&&&)/&) og typen hennes kom inn mens jeg sto med belte ute og hun satt på kne, så var det nok for meg.

Fyren, som jeg jo har snakket med en del ganger og er en kjærnekar, tok det med godt mot og stolte på henne (det hadde ikke jeg gjort om jeg kom inn til dama hvor hun sto på knærne foran en "eks", selv om det jo var harmløst og jeg var pissed og prøvde å riste faenskapet bort).

Da dro jeg og en kompis ut og haddet det gøy.

Det stengte halv tre, så nå er jeg hjemme.

Gjest bebba

Jeg har vært på godfest med tjueåringer.

Jeg begynte seriøst å føle meg gammel når halvparten av jentene konkurrerte om å komme først inn på dassen for å spy og en måtte bæres ut i en taxi med hyl og skrik, for å komme seg hjem.

Når i tillegg en av de unge, som jeg tidligere har datet, insisterte på å se kølla mi med ring, hvorpå jeg nektet, og senere måtte inn på en lite rom for å kommunisere med en kompis på mobilen, og den samme jenta følgte etter, jeg med bare en hånd i og med at den andre var på telefonen, hun åpnet smekken min, jeg ba ha dra til *)Y/)&&&)/&) og typen hennes kom inn mens jeg sto med belte ute og hun satt på kne, så var det nok for meg.

Fyren, som jeg jo har snakket med en del ganger og er en kjærnekar, tok det med godt mot og stolte på henne (det hadde ikke jeg gjort om jeg kom inn til dama hvor hun sto på knærne foran en "eks", selv om det jo var harmløst og jeg var pissed og prøvde å riste faenskapet bort).

Da dro jeg og en kompis ut og haddet det gøy.

Det stengte halv tre, så nå er jeg hjemme.

Ja det var den gangen, det er lenge siden jeg var på sånne fester.

Ja det var den gangen, det er lenge siden jeg var på sånne fester.

Det er lenge siden jeg har vært på sånne fester også.

Fant ut nå at jeg overhodet ikke savner det, og at de eneste det er artig å snakke med på sånne tilstelninger er gutter. De har åpenbart mer kontroll en jentene, i og med at jeg ikke så en eneste gutt (av ca 30-40 stk) som spøy.

Som sagt: Vi over 20 dro.

Gjest bebba

Det er lenge siden jeg har vært på sånne fester også.

Fant ut nå at jeg overhodet ikke savner det, og at de eneste det er artig å snakke med på sånne tilstelninger er gutter. De har åpenbart mer kontroll en jentene, i og med at jeg ikke så en eneste gutt (av ca 30-40 stk) som spøy.

Som sagt: Vi over 20 dro.

Om en måned skal jeg møte de jeg gikk sammen med på gymnaset. Blir spennende å se om noen spyr etter alle disse årene.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...