Gå til innhold

Må være sterk

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vær deg selv, noe annet funker ikke. Prøver du å være noe du ikke er, blir du ikke tatt på alvor.

Om du svetter, føler deg ekkel, eller hva det nå måtte være, så vær deg selv - noe annet er jo praktisk talt umulig uansett.

Si noe rått, om du er av den typen, si det som faller seg naturlig :-)

Annonse

Gjest Micco

Kjøp Dr. Bachs 'Rescue Remedy'-dråper på helsekosten.

Begynn noen timer før møtet. Fem dråper på tunga pr. time. Så hver halvtime når det er to timer igjen. Og til slutt den siste timen tar du hvert kvarter. De siste dråpene rett før du går inn.

Da er du rolig nok til å gjennomføre en rettsak om du må. UTEN å bli sløvet som du gjør av beroligende piller.

Det funker alltid for meg. Topp før eksamen for de som nærmer seg det styret.

Gjest bebba

Begynn noen timer før møtet. Fem dråper på tunga pr. time. Så hver halvtime når det er to timer igjen. Og til slutt den siste timen tar du hvert kvarter. De siste dråpene rett før du går inn.

Da er du rolig nok til å gjennomføre en rettsak om du må. UTEN å bli sløvet som du gjør av beroligende piller.

Hva om møtet er tidlig om morgenen?

Gjest help me, please

Bebba har rett, møtet er tidlig om dagen. Selvom jeg ikke sover bra om natta kan jeg ikke stå opp hver time.

Gjest Micco

Hva om møtet er tidlig om morgenen?

Da ville jeg lagt meg ekstra tidlig og stått opp litt tidligere enn jeg pleide. Om jeg hadde bare to timer feks fra jeg sto opp til møtet begynner, ville jeg kjørt på dråper hvert kvarter i de to timene.

Må nevne at jeg ikke er noe ekspert på annen måte enn at jeg har brukt det selv på denne måten mange ganger.

Super 'flymedisin' feks.

Gjest papirtiger

Hva slags remedie er dette? virker beroligende på nerver?

Skal holde et foredrag for flere hundre mennesker neste uke, og kjenner plutselig at nervene er her.

Kanskje jeg skal prøve denne. Hva har du brukt den til?

Gjest Micco

Hva slags remedie er dette? virker beroligende på nerver?

Skal holde et foredrag for flere hundre mennesker neste uke, og kjenner plutselig at nervene er her.

Kanskje jeg skal prøve denne. Hva har du brukt den til?

Det er en blomstermedisin, flytende. Tas på tunga med en dråpeteller.

Veldig kjent og anerkjent innen alternativ medisin. Finner nok mye om du tar et søk på Dr.Bachs blomstermedisin.

Jeg bruker den når jeg skal gjennomting jeg vet kommer til å bli en påkjenning. Eksamen eller basismøte på trygdekontoret. Eller en lang flyreise, eller en annen situasjon hvor jeg er redd det skal oppstå ting jeg ikke takler.

Vanligvis tar jeg brae 5 dråper og så ferdig med det hvis jeg føler meg litt urolig. Det er bare i helt akutte tilfeller hvor jeg kjører det 'regimet' jeg fortalte om over.

At det hjelper er det ingen tvil om. Leste i bladet 'I form' om ei jente som gav det i et glass Cola som hun gav til kjæresten en gang det toppet seg for han. Uten at han visste om det. Det roet han visst ned.

Prøv da vel. Koster bare en drøy hundrelapp for ei lita flaske.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...