Gå til innhold

Gal venninne

Gjest for en oppførsel!

Anbefalte innlegg

Gjest for en oppførsel!
Skrevet

Vet ikke helt hvor jeg skal ta opp dette problemet, men prøver her.

Saken er den, at jeg har en venninne som har full kontroll over meg!

Et eksempel, mobilen min ringer...jeg svarer, sier pent at jeg ringer opp igjen. Hun spør hvem det var, når jeg ikke ville si det, røsker hun tlf. fra meg å går på anropslogg!

Hjelp, hva gjør jeg???

Skrevet

Hei,

Du holder deg vekke fra slike "venninner"...???

Med vennlig hilsen

Skrevet

Du sier klart i fra at mobilen er personlig og at du ikke vil ha noe av at andre driver å leser i den.

I andre situasjoner må du også si i fra.

Skrevet

Venninne??

Dropp kjerringa, og finn deg ordentlige venninner isteden.

Gjest for en oppførsel!
Skrevet

Du sier klart i fra at mobilen er personlig og at du ikke vil ha noe av at andre driver å leser i den.

I andre situasjoner må du også si i fra.

Hun var så h... kjapp! Kanskje best å vurdere vennskapet atter en gang?! Vanskelig dette...

Skrevet

Hun var så h... kjapp! Kanskje best å vurdere vennskapet atter en gang?! Vanskelig dette...

Atter en gang? Vil det si at du har vurdert det før? "Venner" som vil kontrollere en kan man være foruten.

Skrevet

Jeg ville fortalt henne at jeg synes oppførselen hennes var uakseptabel,og be henne om å skjerpe seg.

Hvis hun ikke tok det innover seg,ville jeg kanskje vurdert dette vennskapet med kritiske øyne enda en gang.

Pappa Bjørn
Skrevet

`Jeg ville sagt at jeg synes hun er en merr og en bitch! Sånn går det ikke an å oppføre seg. Dersom hun ikke umiddellbart beklager hadde jeg bedt henne ryke og reise.

Gjest pasa20
Skrevet

Hvorfor ville ikke du si hvem det var da?????

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...