Gå til innhold

fettsuging på magen, noen med erfaring?

Anbefalte innlegg

Gjest not nå

Vurderer seriøst å fettsuge magen min. Etter to svangerskap så har den blitt så slapp og hengene. Og jeg har noen kilo til overs der... Er tynn ellers, men magen forblir stor. Vanskelig å få klær som passer, buksene blir for store når jeg må ha så stor livvidde.

Noen som har erfaring med fettsuging, hvordan blir resultatet???

Har vært inne å kikket på Fornebuklinikken, er de ok? Noen som vet???

Fortsetter under...

Fettsuging har jeg ikke nò peiling på. Du har ikke vurdert trening? Jeg synes den metoden er mer "ufarlig", resultatet kjenner vi jo, det funker for de som står han à.

Begynn på gym - artig er det og.

søsteren min har fått fikset magen sin.Ble kjempefint! Fra å ha hengmage til den flate hun har i dag!Går ikke ann å trene bort løshud bare så du veit det "ingenlurerdennegutten"!!

Gjest IngenLurerDenneGutten

søsteren min har fått fikset magen sin.Ble kjempefint! Fra å ha hengmage til den flate hun har i dag!Går ikke ann å trene bort løshud bare så du veit det "ingenlurerdennegutten"!!

Neivel:-) Jeg får bare ønske henne lykke til da.

Gjest not nå

Fettsuging har jeg ikke nò peiling på. Du har ikke vurdert trening? Jeg synes den metoden er mer "ufarlig", resultatet kjenner vi jo, det funker for de som står han à.

Begynn på gym - artig er det og.

Jeg går lange turer 4-5 ganger i uka, tar situps, +++ men det hjelper ikke på magen.

Annonse

Fettsuging og det å fjerne hud som er "til overs" er vel to vidt forskjellige ting?

Gjest lurer litt da...

lynne; hvor mye kostet det og hvor fikk hun det utført? hvor lang tid tar det før man kommer seg fra en sånn "operasjon"?

lynne; hvor mye kostet det og hvor fikk hun det utført? hvor lang tid tar det før man kommer seg fra en sånn "operasjon"?

Hun fikk operasjonen dekt pga komplekser.Hun var merket etter barnefødsler,men ikke mere enn mange andre.Oppsøk legen din og legg fram problemet ditt,kanskje du også kan få en slik operasjon gratis.Ulempen er at ventetiden kan være ganske lang.

Har ikke spurt henne så mye om dette,men for meg virket hun ganske pigg etterpå.Tror hun var sykemeldt i fire uker om jeg ikke husker helt feil.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...