Gå til innhold

FU: Hvilken is er best?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

*råflirer*

Sant det, shandy. Sant det:-)

Når sant skal sies, så foretrekker jeg også den varianten :-)

Uff, er det noe på TV tro, sitter her dønn alene (for en gangs skyld) Kjeder vettet av meg, og ikke gidder jeg å gjøre noe fornuftig heller - annet enn å vaske klær :)

Ikke har jeg bil hjemme heller, eller jeg har vel det, hvis man kan kalle den skrothaugen som står her nå for bil, men den gidder jeg ikke å kjøre.

Puh.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/104493-fu-hvilken-is-er-best/#findComment-605373
Del på andre sider

tigertrollet

Når sant skal sies, så foretrekker jeg også den varianten :-)

Uff, er det noe på TV tro, sitter her dønn alene (for en gangs skyld) Kjeder vettet av meg, og ikke gidder jeg å gjøre noe fornuftig heller - annet enn å vaske klær :)

Ikke har jeg bil hjemme heller, eller jeg har vel det, hvis man kan kalle den skrothaugen som står her nå for bil, men den gidder jeg ikke å kjøre.

Puh.

Tjah, nå er jeg faktisk så glad i is at jeg har problemer med å passere en isdisk med henda i lomma.. men jeg klarer å passere et mannfolk med munnen igjen faktisk;o)

Coyote Ugly går på tv3 i kveld hvis du har behov for å lett amerikansk underholdning uten dypere mening:-)

Vi har hatt dugnad så jeg har jobbet i hagen. Og så har bikkja fått bade i Besserudtjern. Det så ikke fristende ut forøvrig. Ugh. Det må minst være 20 grader ivannet.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/104493-fu-hvilken-is-er-best/#findComment-605382
Del på andre sider

Tjah, nå er jeg faktisk så glad i is at jeg har problemer med å passere en isdisk med henda i lomma.. men jeg klarer å passere et mannfolk med munnen igjen faktisk;o)

Coyote Ugly går på tv3 i kveld hvis du har behov for å lett amerikansk underholdning uten dypere mening:-)

Vi har hatt dugnad så jeg har jobbet i hagen. Og så har bikkja fått bade i Besserudtjern. Det så ikke fristende ut forøvrig. Ugh. Det må minst være 20 grader ivannet.

Samme som med is, så er det bare en type penis jeg liker - sambos :-) Nå ble jeg jaggu meg kåt her jeg sitter også. Hmmm....Kan ikke tenke på han nå, får vente til i kveld med denslags.

Coyote Ugly har jeg sett, men tåler vel å se den en gang til.

Jaja, så du har fått luftet både hunden og deg selv du da. Mer enn jeg har gjort - har ligget lenge, og siden har jeg stort sett bare susa rundt :-( Ikke bra, i morgen blir det andre boller - tror jeg :-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/104493-fu-hvilken-is-er-best/#findComment-605391
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...