SierDuDet Skrevet 11. mai 2003 Del Skrevet 11. mai 2003 Eliteserien i år må være den dårligste i manns minne, eller i det mineste i undertegnedes minne. RBK leder ikke overraskende og kommer til å vinne hele sulamitten. Dersom motivasjonen holder seg utover i sesongen, mens de knuser svakere lag, vil de også meget mulig klare å vinne resten av kampene. Ingen kan måle seg med RBK i år. Men er det fordi RBK er så jævla gode? Svaret på det vil vi sannsynligvis ikke få før CL begynner igjen, og RBK møter motstand. Nedover på tabellen er det mer spennende, om det vi er vitne til kan kalles spenning. Alle kan tross alt slå alle. Sogndal ligger utrolig nok på 2. plass, Brann kommer meget mulig til å rykke ned (eneste positive til nå med årets serie), Lyn klarer så vidt å slå Ålesund på hjemmebane, Molde er til nå blandet inn i bunnstriden, VIF er som spådd middelhavsfarere og har på ingen måte imponert, og serien minner akkurat nå mest om bedriftsfotball hvor et lag (RBK) er de eneste som stiller edru til kamp, mens resten av gutta spiller for moroskyld og egentlig gir faen. Nei, norsk fotball har blitt dårligere i det siste. Jævla mye dårligere. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/104515-tragisk-eliteseriestart/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nemi Skrevet 11. mai 2003 Del Skrevet 11. mai 2003 Jupp,RBK er bra! Det beviste de i gårsdagens kamp! Hvorfor skal de yte max. når de møter så lite motstand? Skuffet er jeg over mange av de andre lagene..! Men uansett,det er bare ett lag jeg bryr meg om:- RBK Ruuuuler! 'åheiii-åheii-åhåååååå' Þ 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/104515-tragisk-eliteseriestart/#findComment-605705 Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 11. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2003 Jupp,RBK er bra! Det beviste de i gårsdagens kamp! Hvorfor skal de yte max. når de møter så lite motstand? Skuffet er jeg over mange av de andre lagene..! Men uansett,det er bare ett lag jeg bryr meg om:- RBK Ruuuuler! 'åheiii-åheii-åhåååååå' Þ Forstår jo at du som RBK fan er av den oppfatningen. Jeg som en mer nøytral tilskuer uten noe spesielt lag jeg favoriserer, ser derimot på sesongen vi går i møte med skeptiske øyne. Dette ser tross alt ikke ut til å bli videre spennende, og bra for norsk fotball er det definitivt ikke. For RBK, som kanskje er bedre enn noensine men som ikke får muligheten til å bryne seg på annet enn latterlige motstand, er dette svært negativt. De skal tross alt ut i CL kvalifisering etter hvert, og vil her sannsynligvis få store problemer da de hele sesongen har matchet svært svake lag. Overgangen kan fort bli for stor, selv om de muligens er bedre enn på lenge. Hvor gode Hareides boys er, er det for øvrig umulig å si noe om i og med at det ser ut som om resten av fotballnorge er dårligere stilt enn på mange år. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/104515-tragisk-eliteseriestart/#findComment-605723 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nemi Skrevet 11. mai 2003 Del Skrevet 11. mai 2003 Forstår jo at du som RBK fan er av den oppfatningen. Jeg som en mer nøytral tilskuer uten noe spesielt lag jeg favoriserer, ser derimot på sesongen vi går i møte med skeptiske øyne. Dette ser tross alt ikke ut til å bli videre spennende, og bra for norsk fotball er det definitivt ikke. For RBK, som kanskje er bedre enn noensine men som ikke får muligheten til å bryne seg på annet enn latterlige motstand, er dette svært negativt. De skal tross alt ut i CL kvalifisering etter hvert, og vil her sannsynligvis få store problemer da de hele sesongen har matchet svært svake lag. Overgangen kan fort bli for stor, selv om de muligens er bedre enn på lenge. Hvor gode Hareides boys er, er det for øvrig umulig å si noe om i og med at det ser ut som om resten av fotballnorge er dårligere stilt enn på mange år. Selv om jeg er RBK fan,følger jeg med på de andre lagene også.Har faktisk sett de som jeg har hatt mulighet til å se.Kan jo ikke sitte og hoverere,uten å ha peiling på hvordan de andre klubbene gjør det. Så forresten nettop Molde-Stabæk.Det virker som om det er gjenganger hos alle laga:- dårlige langpasninger,målredd og jævla dårlig utnytting av døball.Jeg kan bli så arrgh når jeg ser på de,for løpekapasitet har de i hvertfall,men når det gjelder,da går det for seint. Enkelte lag har ofte en-tre spillere som utmerker seg,og som virkelig gjør jobben sin,men hva med de resterende? Nei,jeg tror alle som en får ta seg en prat med Eriksson og Railo,eller i allefall følge dems eksempel. Flere og oftere kamper mot andre lag,f.eks englands eliteserie,-det hadde vært noe det! :-) Kansje noen får vurdere å kjøpe Beckham.Det er jo 'bare' snakk om 385 mill.Har jeg hatt de pengene,skulle jeg faen meg ha kjøpt ham selv ;-))))) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/104515-tragisk-eliteseriestart/#findComment-605760 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nemi Skrevet 11. mai 2003 Del Skrevet 11. mai 2003 Forstår jo at du som RBK fan er av den oppfatningen. Jeg som en mer nøytral tilskuer uten noe spesielt lag jeg favoriserer, ser derimot på sesongen vi går i møte med skeptiske øyne. Dette ser tross alt ikke ut til å bli videre spennende, og bra for norsk fotball er det definitivt ikke. For RBK, som kanskje er bedre enn noensine men som ikke får muligheten til å bryne seg på annet enn latterlige motstand, er dette svært negativt. De skal tross alt ut i CL kvalifisering etter hvert, og vil her sannsynligvis få store problemer da de hele sesongen har matchet svært svake lag. Overgangen kan fort bli for stor, selv om de muligens er bedre enn på lenge. Hvor gode Hareides boys er, er det for øvrig umulig å si noe om i og med at det ser ut som om resten av fotballnorge er dårligere stilt enn på mange år. Sant som du sier forresten,at motstanden kan bli for dårlig med tanke på videre spill.Men jeg har virkelig stor tro på Hareide og gutta' mine ,og de vet hva de er med på.CL er heldigvis ikke noe nytt,så selv om spranget er stort fra vårt seriespill,har de nok CL i bakhodet.Tror de er ganske retningstyrt,og vet at dette blir bare barnematen mot hva som kommer etterhvert. -og at Hareide har gjort en god jobb,hersker det ingen tvil om.Nå kan man jo virkelig se flyt i spillinga dems.De kan jo ha ballen i utrolig mange flere trekk enn hva vi har sett dem før.Selv om de ikke møter den største motstanden,ser vi at dette er gutter med selvtillit og bra fotball! :-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/104515-tragisk-eliteseriestart/#findComment-605773 Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 11. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2003 Selv om jeg er RBK fan,følger jeg med på de andre lagene også.Har faktisk sett de som jeg har hatt mulighet til å se.Kan jo ikke sitte og hoverere,uten å ha peiling på hvordan de andre klubbene gjør det. Så forresten nettop Molde-Stabæk.Det virker som om det er gjenganger hos alle laga:- dårlige langpasninger,målredd og jævla dårlig utnytting av døball.Jeg kan bli så arrgh når jeg ser på de,for løpekapasitet har de i hvertfall,men når det gjelder,da går det for seint. Enkelte lag har ofte en-tre spillere som utmerker seg,og som virkelig gjør jobben sin,men hva med de resterende? Nei,jeg tror alle som en får ta seg en prat med Eriksson og Railo,eller i allefall følge dems eksempel. Flere og oftere kamper mot andre lag,f.eks englands eliteserie,-det hadde vært noe det! :-) Kansje noen får vurdere å kjøpe Beckham.Det er jo 'bare' snakk om 385 mill.Har jeg hatt de pengene,skulle jeg faen meg ha kjøpt ham selv ;-))))) Jeg tror jeg skulle kommet på andre ting å bruke 385 millioner på enn å kjøpe Beckham, selv om han er jævla god Jeg har bare sett de kampene som har blitt vist på tv i år, og jeg har ikke vært videre imponert over det jeg har sett. RBK i går var for øvrig ikke så verst, men siden Viking framsto som langt fra solide, med unntak av snauskallen i mål, så er det ikke godt å si hvor gode RBK egentlig var. Det er uansett et svakhetstegn at alle kan slå alle, at Sogndal ligger på toppen av tabellen (selv om sesongen er ung enda), at verken Molde eller Stabæk, to lag som på ingen måte har imponert i år til tross for at førstnevnte skulle utfordre RBK om førsteplassen, og at 8 av lagene står oppført meg fem, eller mindre enn fem poeng etter fem spilte kamper. At flere av disse lagene også skulle utfordre RBK gjør selvsagt ikke tingene bedre. Nei, det skal bli artig å se utover, men jeg tror nok at norsk klubbfotball har havnet langt bak i gjørma i forhold til resten av Europa, noe som utvilsomt vil slå negativt ut når RBK igjen skal ut i Europa. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/104515-tragisk-eliteseriestart/#findComment-605777 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nemi Skrevet 11. mai 2003 Del Skrevet 11. mai 2003 Jeg tror jeg skulle kommet på andre ting å bruke 385 millioner på enn å kjøpe Beckham, selv om han er jævla god Jeg har bare sett de kampene som har blitt vist på tv i år, og jeg har ikke vært videre imponert over det jeg har sett. RBK i går var for øvrig ikke så verst, men siden Viking framsto som langt fra solide, med unntak av snauskallen i mål, så er det ikke godt å si hvor gode RBK egentlig var. Det er uansett et svakhetstegn at alle kan slå alle, at Sogndal ligger på toppen av tabellen (selv om sesongen er ung enda), at verken Molde eller Stabæk, to lag som på ingen måte har imponert i år til tross for at førstnevnte skulle utfordre RBK om førsteplassen, og at 8 av lagene står oppført meg fem, eller mindre enn fem poeng etter fem spilte kamper. At flere av disse lagene også skulle utfordre RBK gjør selvsagt ikke tingene bedre. Nei, det skal bli artig å se utover, men jeg tror nok at norsk klubbfotball har havnet langt bak i gjørma i forhold til resten av Europa, noe som utvilsomt vil slå negativt ut når RBK igjen skal ut i Europa. Man kunne jo godt se på spillet til RBK at de kan fotball,selv om de møtte lite motstand.Kvaliteten er der,uansett. Jeg har forresten trua på at lagene kommer seg etterhvert.Det er tidlig i sesongen enda,så når lagene etterhvert begynner å få ting på plass,da blir det sikkert bedre fotball.Det er jo så forbanna sørgelig at så mye 'utenom-fotball' skal ha så stor innvirkning på laget (eks.skriblerier i aviser,-antagelser fra hver enkelt journalist ,dårlig økonomi m.m) Fotball er ikke som den en gang var,-det er sikkert! Men jeg håper og tror at det bedrer seg etterhvert,ellers så blir det ikke den store spenningen å følge med på tabellen. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/104515-tragisk-eliteseriestart/#findComment-605794 Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 11. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2003 Man kunne jo godt se på spillet til RBK at de kan fotball,selv om de møtte lite motstand.Kvaliteten er der,uansett. Jeg har forresten trua på at lagene kommer seg etterhvert.Det er tidlig i sesongen enda,så når lagene etterhvert begynner å få ting på plass,da blir det sikkert bedre fotball.Det er jo så forbanna sørgelig at så mye 'utenom-fotball' skal ha så stor innvirkning på laget (eks.skriblerier i aviser,-antagelser fra hver enkelt journalist ,dårlig økonomi m.m) Fotball er ikke som den en gang var,-det er sikkert! Men jeg håper og tror at det bedrer seg etterhvert,ellers så blir det ikke den store spenningen å følge med på tabellen. Spenningen i forhold til gullet er borte, med mindre det skjer et under. Ingen av disse lagene vi ser i dag har noen som helst mulighet til å hamle opp med RBK. Joa, kanskje de kan vinne mot dem i ny og ne når marginene ikke er på trøndernes side, men ingen har sjans til å utfordre gullet deres. Det er sikkert! Men du har selvsagt rett i at mye kan skje, dog tviler jeg veldig på det. Jeg tror tross alt ikke at noen av disse lagene har potensiale til rare greine i år. Det mest spennende blir vel å se hvem som rykker ned. I år tror jeg at Brann sitt løp er kjørt en gang for alle, og at vi ikke ser dem igjen i eliteserien på noen år. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/104515-tragisk-eliteseriestart/#findComment-605807 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nemi Skrevet 11. mai 2003 Del Skrevet 11. mai 2003 Spenningen i forhold til gullet er borte, med mindre det skjer et under. Ingen av disse lagene vi ser i dag har noen som helst mulighet til å hamle opp med RBK. Joa, kanskje de kan vinne mot dem i ny og ne når marginene ikke er på trøndernes side, men ingen har sjans til å utfordre gullet deres. Det er sikkert! Men du har selvsagt rett i at mye kan skje, dog tviler jeg veldig på det. Jeg tror tross alt ikke at noen av disse lagene har potensiale til rare greine i år. Det mest spennende blir vel å se hvem som rykker ned. I år tror jeg at Brann sitt løp er kjørt en gang for alle, og at vi ikke ser dem igjen i eliteserien på noen år. Brann rykker nok ned ja,hvist det ikke skjer noe helt villt! Tror de har brukt opp sjansene sine gett.. Ålesund synes jeg heller ikke har vist plassen sin verdig..De fikk i allefall prøvd seg. Det er lov å håpe,og det er nok det jeg gjør også.Det blir ille kjedelig ligaspill i allefall,hvist ingen kan bli med å utfordre RBK,noe som vi er enige om,er lite sannsynlig.. Men håpet er der! ) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/104515-tragisk-eliteseriestart/#findComment-605831 Del på andre sider Flere delingsvalg…
fresja Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Brann rykker nok ned ja,hvist det ikke skjer noe helt villt! Tror de har brukt opp sjansene sine gett.. Ålesund synes jeg heller ikke har vist plassen sin verdig..De fikk i allefall prøvd seg. Det er lov å håpe,og det er nok det jeg gjør også.Det blir ille kjedelig ligaspill i allefall,hvist ingen kan bli med å utfordre RBK,noe som vi er enige om,er lite sannsynlig.. Men håpet er der! ) Brann har en egen evne til å karre seg på beina igjen, og kan ta poeng "når de vil". Så nedrykk, det tviler jeg på. Håper de om noen uken får en gammel toppspiller (Trond Egil Soltvedt) hjem fra eksil. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/104515-tragisk-eliteseriestart/#findComment-605960 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mysteria Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Tja.. synes vi klarer oss bra i år også jeg da.. Ennda jeg var pessimistisk før serien startet.. Men virker som det var sunt å skifte trener nå.. Har ellers en forkjærlighet for Ålesund.. Sånn er det når en er hallveis møring sjøl... ) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/104515-tragisk-eliteseriestart/#findComment-605981 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nemi Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Brann har en egen evne til å karre seg på beina igjen, og kan ta poeng "når de vil". Så nedrykk, det tviler jeg på. Håper de om noen uken får en gammel toppspiller (Trond Egil Soltvedt) hjem fra eksil. At de kan ta poeng når de vil,er vel å ta litt hardt i Da har de i allefall ikke ligget på nest siste plass på tabellen.Det var vel heller ikke foruten grunn at de på hengende håret,fikk med seg ligaspillet i år...! Du kan jo bare fortsette å vente på Soltvedt,men som jeg forstår,vil ikke klubben satse noe mere på ham.Alderen begynner å ta ham vettu.36 år begynner bli gammelt ;o) Det er lov å håpe,men jeg tror nok du håper forgjeves. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/104515-tragisk-eliteseriestart/#findComment-605986 Del på andre sider Flere delingsvalg…
fresja Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 At de kan ta poeng når de vil,er vel å ta litt hardt i Da har de i allefall ikke ligget på nest siste plass på tabellen.Det var vel heller ikke foruten grunn at de på hengende håret,fikk med seg ligaspillet i år...! Du kan jo bare fortsette å vente på Soltvedt,men som jeg forstår,vil ikke klubben satse noe mere på ham.Alderen begynner å ta ham vettu.36 år begynner bli gammelt ;o) Det er lov å håpe,men jeg tror nok du håper forgjeves. Uff, da er Trond Egil eldre enn Mons Ivar da, iallfall noen måneder. Håvard Flo er "bare" 33 ser jeg, og han ser til å dominere på Sogndal. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/104515-tragisk-eliteseriestart/#findComment-606505 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.