Gå til innhold

Offentlige opplysninger om leilighet / fast eiendom

Anbefalte innlegg

Hvilket kontor eller etat gir ut opplysninger om leiligheter / fast eiendom i Oslo?

Da tenker jeg på ting som eiers navn, kjøpsdato, 'type' bosted (borettslag, sameie, aksjelag osv.), størrelse, heftelser, pant, gjeld og evt. annet.

Dette er vel ikke mulig å innhente på nett?

Fortsetter under...

Ørkenvandreren

Nei, jeg tror ikke dette er informasjon du får ut på nett. Men det går an å ringe, men da må du ha gårds- og bruksnummeret til eiendommen først. Det nummeret får du gjerne ved å ringe teknisk etat/eiendomsregisteret i kommunen, og oppgir adressen.

Forøvrig kan du se litt på;

http://www.osby.no/

laguna1365380434

Jeg har klart å glemme navnet på etaten.. Kan det være plan og bygning? eh..teit..hukkomelsestap..

Men det jeg vet er at kontoret deres ligger nederst i Trondheimsveien og at de besitter alle mulige sånne opplysninger og at de koster kr 12..

Jeg skal tenke meg om, og gi deg mer presist svar, om ingen andre gjør det før meg..

Presist og klargjørende svar, hva? :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...